New in

by - ledna 13, 2014

Od zítřka nastupuji do nové práce a jelikož opět nastane doba, kdy budu mít méně času, tak jsem vám chtěla ukázat, co jsem si za poslední měsíc pořídila, nebo dostala.

No ve výsledku  se toho nakupilo  víc, než jsme předpokládala. Takže teď mám  zakázáno chodit do obchodních center!:)





Nahromadilo se mi docela dost dekorativky a už se nemůžu dočkat, až ji všechnu vyzkouším .


 Až na srpcháč od Yves Rocher z vánoční kolekce, jsem všechno dostala od kamarádek :)


Kalhotky z Reserved.  I když  ostatní věci mě tam za posledních pár měsíců moc nenadchly


Košile z Croppu.  Proužkovanou jsem si kupovala speciálně na pohovory a zadařilo se.


Camaiue mám ráda,ale pokud nejsou slevy tak mě tam neuvidíte. přeci jen dát za  top 9 stovek je nad moje finanční možnosti :)


Poté, co my bylo řečeno, že nemůžu nosit do práce džíny jsem šla shánět kalhoty. Nakonec se zadařilo hned v prvním obchodě. Orsay


Potřebovala jsem nový kabát, protože můj kožíšek má nejlepší časy a tak jsem si nakonec jeden vybrala v Pimkie



Dostala jsme do drahouše předčasný dárek k narozeninám. koženkový křivák z Orsay.


Kabelku jsme si koupila společně s košilemi  v Croppu. byla to láska na první pohled



Hodinky z ebay :)


A na závěr naprosto úžasný boty z HM. Doufám, že budou tak pohodlné, jak se mi líbí :))







You May Also Like

7 komentářů

  1. Košile z Croppu jsou nejvíc! Vůbec Cropp je ten nejlepší krám, ale taky už má své lepší časy za sebou. Občas mi přijde, že to je nový New Yorker. :D Co máš za novou práci? :) Přeji hodně štěstí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se přiznám, že Cropp moc nemusím. takže mě dost překvapilo, že jsme si tam vybrala a ještě tam anšla tak krásnou kabelku:D
      Jinak nastupuji do obchodu se šperky a a hodinkami:)

      Vymazat
  2. ach, ten Cropp!! když mně tam ty velikosti prostě nesedí :( ať se v nové práci jen a jen daří :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné nákupy! Mně nejvíce očarovala ta černá košile z Croppu. Já s obchodem nemám moc dobré zkušenosti, co se týče svršků, ale třeba biker boots mám odtud už více jak rok a drží (což se mi běžně nestává u levnější obuvi). Držím palce, ať se v práci daří.
    thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný věci, hlavně ta KABELKA!! Přeji hodně štěstí v práci.. Chtěla jsem se zeptat,- máš nějaký rady/tipy/triky na získání práce? Mám jen maturitu , teďka předčasně ukončuju VOŠ a nemůžu nic najít, vlastně mi často ani nikdo neodpoví, když pošlu motivák a životopis.. Předem děkuju .. PS: musela jsme se poslat jako anonym, protože tu nemám účet :D

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí ty košile, já jsem na ně v poslední době úplně ujetá. Přitom já sama mám jen jednu bílou, ale nosím jí snad ke všemu! Je naprosto dokonale universální :-)
    Jinak jsem se tě chtěla zeptat, jak nosíš foťák? Máš na něj nějakou kabelku, nebo máš přímo ty ošklivé specální pouzdra?

    OdpovědětVymazat
  6. Oh, ten sprcháč s pistáciemi ti závidím, chodím kolem jeho třpytivé verze (holka, no :D) už pěkně dlouho, ale tolik peněz za sprcháč nedám :D Tak snad mi ho někdo daruje... :D

    OdpovědětVymazat

Instagram