Darina

by - ledna 07, 2014

V poslední době se u mě střídají prapodivné nálady. Jednou bych foťák zahodila a už na něj víckrát  nešáhla a třeba za hodinu focení bezmezně miluji. Asi je to tím, že se až moc zabývám tím, co o mých fotkách řekne někdo jiný.  Objektivní kritika mi nevadí, ale když má někdo nějaké nejapné kecy tak se tím pak dokážu zaobírat celý den a  dokážu si ho tak úplně pokazit. Jsem nána.

A na zlepšení své vlastní nálady jsem se vrhla na fotky, které jsme v ukrutných mrazech nafotili s Darčou a já to odnesla pekelnou rýmou. Líčení mě  baví čím dál víc. Doufám, že se vám budou líbit:)

PS: V poslední době ujíždím a na   odstínech do oranžova )






You May Also Like

6 komentářů

  1. Fotky na mě působí hrozně moc vyretušovaně - zkus ubrat na tomhle.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotky jsou vyretušované minimálně. Zkresluje malé rozlišení:)

      Vymazat
  2. Já nejsem odborník, takže nemůžu hodnotit co do vysoké kvality, ale z pohledu laika naprosto úžasná série s křehkou dívkou, která by z fleku mohla být Sněhurkou pro její světlou pleť a tmavé vlasy. Hodně velký kontrast, který okamžitě upoutá, vč rudých rtů. Prostě opět famózní.

    OdpovědětVymazat
  3. Slečna je opravdu kouzelná!

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky naprosto krásné. Mě by nevadilo, kdyby byly retušované, jde o umění a estetičnost. Taky si retušuju fotky:-) Kéž by mě taky tak někdo vyfotil! :-)

    OdpovědětVymazat