Co nemám ráda na focení

by - ledna 26, 2014

Před nějakou dobou mi přišel email od slečny, která se mě ptala,  co mě na  focení nebaví, nebo rozčiluje a tak jsem se rozhodla se o tom poděli i s vámi :) Focení sice miluji, ale těm chvílím kdy chci vyhodit foták z okna,nebo  jim někoho přetáhnout po kebuli se nějak vyhnout nejde.


Tak tedy, co nemám ráda, když jde o focení.


  • Nemám ráda, když si lidé nenechají poradit. Můžete jim   několikrát vysvětlovat, že takhle to pěkně vypadat nebude a oni si stejně  trvají na svém. Na konci  za to můžu samozřejmě já.
  • Když si lidi myslí, že je všechno zadarmo a bez práce. Tyhle lidi mi dokážou  zkazit absolutně chuť fotit. Hlavně známí.
  • Na focení máme 15  minut.  Konkrétně  portrétní focení na svatbách. Přiznám se, že tohle jsou chvíle kdy mám chuť poslat roztomilou nevěstu do nejtemnějších míst. Proč si vynahradit víc času na focení, když je to to jediné co vám  ze svatebního dne zbude
  • Já nevím jak chci vyfotit, to musíte vymyslet vy. A já něco vymyslím, jsem s tím spokojená a  zákazník spokojený není. Ideální.
  • Už budou fotky? Nejlépe hned druhý den po focení. Co  na tom, že je upozorňujete, že fotky budou do 14 dnů.
  • Když  napíší v pondělí, že v úterý chtějí vyfotit a ve čtvrtek už musí mít fotky hotové a vytisklé. Opravdu se takových lidí najde dost.
  • Proč mi  nedáte  všechny fotky z focení? A proč bych měla.
  • Rušení focení na poslední chvíli. Chápu, že člověk může onemocnět, ale když mi někdo  napíše 10 minut předtím, než se máme sejít, tak mám chuť někomu utrhnout hlavu. O těch, co se neuráčejí dorazit  natož  omluvit ani nemluvím.
  • Obětování se pro dobrou fotku. A proč bych si měla sedat na zem a proč bych si měla sundat svetr, dyť je zima. A proč?
  • Takhle mi to nesluší. Takhle mě fotit nemůžete. Myslím že při těchto dvou větách se mi dělají pupínky i na zadku!
Vím, že je toho hodně a vypadám pak jako hrozný negativista,  ale až taková opravdu nejsem. Miluji focení, ale nebýt těchto  drobností, milovala bych ho ještě víc:))

A na závěr fotku krásné Zdenky. S  mám naplánované focení  v průběhu celého roku:)
Ideální modelka. Venku -11 ona v šatech  a kromě toho, že mi tvrdila, že mě zabije, tak řekla, že si lehne i na zem do sněhu :D

mua+foto - moje práce

You May Also Like

6 komentářů

  1. Vůbec se ti nedivím. Lidi si dneska navymýšlí a nedokážou ocenit, že se pro ně někdo snaží.

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím, nechápu - naopak bych se klidně nechala vést, protože dotyčný fotograf(ka) má mnohem větší smysl pro detail, cit pro věc ... proč bych mu/jí měla házet klacky pod nohy a znepříjemňovat práci? Ve výsledku se pak vše zlé ukáže, stejně jako to dobré ...

    OdpovědětVymazat
  3. To je dost trefné! Mě vždy dostává moje tchyně, když přijedu za přítelem a jsem u nich na víkend. Tahnu batoh plný až po okraja ona se hrozně diví, že s sebou nemám foťák - kam bych ho asi necpala je jí úplně volné, ona přece potřebuje vyfotit tašku, kterou chce prodat na netu! Jako by jí nemohla vyfotit svým foťákem, který fotí taky moc krásně!

    OdpovědětVymazat
  4. Stává se mi to samé a pak se mám vždycky chuť na všechno vysrat. Většinou takové krize řeším tím, že přestanu fotit na zakázku.

    OdpovědětVymazat
  5. Fotit lidi je často sranda:-). Já se portrétům nevěnuju, tak se nad podobnými články zatím jenom dobře bavím:-) Holky držte se :-)

    OdpovědětVymazat