Všechno co se třpytí aneb nakupování bižuterie

by - prosince 13, 2013

Měla jsme naplánované jak  pořádně prohrabu skříň a vyfotím různé modely , v kterých bych mohla jít na ples  a ono nic. Došlo mi, že polovinu věcí mám v Olomouci, něco vozí máma stále v autě a něco mám tady.  Stejně tak na zítřejší ples vyrazím  v něčem jiném, protože plesové boty i psaníčko zůstalo  v Olmi.  I když musím  říct, že nakonec se mi ze skříně podařilo vyhrabat šaty na které jsem úplně zapomněla a konečně vyvětrám opět můj  perlový maxi náhrdelník. Takže  jsme nakonec spokojená.

Když už jsem se zmínila o náhrdelníku, ráda bych vám ukázala pár nových kousků,  které jsem si objednala. Některé dostanu jako dárek k Vánocům, některé k narozením a některé jsem si koupila na zlepšení nálady.  Vím, že jsme hrozná, protože si zlepšuji náladu docela často.

Náhrdelníky si objednávám často  a stejně vždycky, když se v nich přehrabuji, zjišťuji že rozhodně nemám, ten co  bych potřebovala. Asi věčný problém u všeho.

To byla taková malá radost po promoci. Nemohla jsem si pomoct. Nečekaně. Obhájila jsem si ho tím, že se bude prostě hodit ke všemu.




Byla to láska na první pohled, hned jak jsem ho uviděla  věděla jsme, že ho musím mít. A tak jsem požádala drahouše o malý dárek k Vánocům.

A na závěr jeden úlovek ze dneška, Na podobný jsem koukala nějaký ten měsíc zpátky a až dnes sem na něj natrefila za relativně dobrou cenu :)



To by bylo z náhrdelníku  vše. Určitě by se jich našlo dalších  x které by se mi líbily, ale mám smůličku.


A teď k náušnicím. těch opravdu není nikdy  dost. Už se těším na  po vánoční výprodeje:)

Podobný styl náušnic se mi líbí už dlouho, ale zatím nemám ani jedny. Nakonec jsem si koupila tyto s perličkami, protože jsem nechtěla jen klasické provázky.


Jsem posedlá  bižuterií, která má aspoň náznak řetězu a tyhle jsou super!



Není nad to, si to odůvodnit tím, že  je rozhodně využiji při focení:))

Click here to Enlarge



Myslím, že netřeba slov.

O něčem podobném jsem uvažovala už dlouho, takže doufám, že si ji  aspoň jednou vezmu.



A na závěr jedny trochu barevnější :)



A opět  mám pár otázek na vás:
Líbí se vám některé z těch náušnic nebo náhrdelníku a pořídili by jste si je taky?:)
Jaký styl je vám nejbližší, co se týče doplňků?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Všechny šperky co tu máš jsou božské, jako všechny tvoje kousky:))) obzvlášť mě zaujal ten poslední vyfocený náhrdelník :) na podobný už také koukám nějaký ten čas. pokud znáš seriál 2 broke girls, tak furt sháním nějaký ve stylu Caroline, která furt ností ten jeden jedinej ohromnej s perlama :D ale bojim se, že ho neunosim tolik, jak bych měla. :) jinak nášnice bomba:) líbí se mi prostě všechny, každé jsou jiné, originální a řekla bych, že ať už by sis vzala kterékoliv na ples:) neuděláš chybu:)

    OdpovědětVymazat
  2. páni ty poslední náušničky... tak ty jsou vážně super :) Já už konečně taky vydělávám trošku víc, takže se těším, až začnu nakupovat trochu víc. Pár věcí mám už vyhlídnutých a nemůžu se dočkat, až mi budou říkat pane :)

    OdpovědětVymazat

Instagram