Petra

by - prosince 04, 2013

Mám za sebou jeden pohovor na brigádu, tak mi prosím držte palce ať mě vezmou a jako bonus  mě konečně  chytla pořádná chuť fotit a líčit.

Před nějakou dobou jsem fotila Péťu. Na první pohled by jste o ní neřekli, že je to taková ta typická kráska. Ovšem já jsem z ní byla při focení nadšená. Byla velice milá a navíc jí to šlo samo.

V poslední době  na tomhle typu fotek ujíždím.Pro někoho  by se to mohlo zdát jako nuda, ale já se v tom vážně vyžívám.

Někomu  může vadit, že má na všech pootevřenou pusu a  už jsme bohužel od některých jedinců poslouchala i jiné přiblblé  poznámky, ale stejně jsem nadmíru spokojená:)











You May Also Like

5 komentářů

  1. Tak tahle holka je tak zvláštní, že je na focení jako stvořená :D super fotky - víc se mi asi líbí ty v BW, u barevných dělají trochu škodu ty odrosty... Dobrá práce :)

    OdpovědětVymazat
  2. lepší jsou v černobílém, na barevných to vypadá, jako kdyby slečna předčasně šedivěla :D a barva rtěnky se příšerně tluče s barvou vlasů :( ale v BW je to krása

    OdpovědětVymazat
  3. Slečna je hrozně zajímavá. Koukala jsme na ni už na fb. Jinak co se týče rtěnky, mě se to naopak líbí:)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se zase víc líbí ty barevné, kvůli těm očím. To je jako z pohádky!!!

    OdpovědětVymazat
  5. I mě se takové fotky líbí. Modelka je skvělá a tobě se to povedlo :-)

    OdpovědětVymazat

Instagram