New-in aneb co jsem si nakoupila za posledních pár měsíců.

by - prosince 07, 2013

Konečně jsem přemohla lenost a poté co jsem se dnes o půl třetí vyhrabala z postele, ano, spala jsem tak dlouho, jsem vzala do ruky foťák a rozhodla vyfotit,  to co jsem si v posledních měsících koupila. je to taková směska všeho možného:)


1.Šátek Tommy Hilfiger.

Po prvotním nadšení, jak jsou věci TH skvělé a úžasné mě to opustilo. Neříkám, že některé nejsou, třeba kožené kabelky jsou  opravdu krásné a to nemluvím o pánských kašmírových svetrech, Ale prostě spousta věci vypadají kolikrát jak z Terranovy a kvalita u některých z nich také hodně pokulhává. I když, co si budeme povídat, kde to takhle není?

I když tenhle šátek je opravdu skvělý. Byla to tedy láska až na druhý pohled, protože prvně  jsem si říkala, že je moc křiklavý, ale čím déle jsem na něj koukala tak tím víc se mi líbil a tak je můj. Materiál  je len, což může být pro někoho nepříjemné, ale právě to se mi na něm líbí, protože nepůsobí jako typický hadr.



2. Kotníčkové boty

Mám je už skoro dva měsíce a nosím je prakticky každý den. Jsou pohodlné, není v nich zima a navíc vypadají pěkně, Doufám, že aspoň chvíli vydrží, protože sehnat boty, které by se mi líbily a nestály majlat mě stálo velké úsilí.




3. Knížky

V poslední době nebylo moc času na čtení. Většinou jsem četla jen ráno v šalině, když jsme jela do práce a cestou domů.

Zatím mám přečtenou knížku Pomsta nosí Pradu a moc se mi líbila  - kdo neví tak pokračování knížky Ďábel nosí Pradu. Na Inferno a Radleyovi se teprve chystám. Ještě si musím vybrat nějakou knížku k Vánocům, máte nějaký typ?:)



4. Diář

Vybrat diář pro mě byl  nadlidský úkol. Chtěla jsem od Paperblanks, ale nechtělo se mi zbytečně dávat za diář tolik peněz. Další kámen úrazu byly bílé diáře. Sice vypadaly úžasně, ale já jsem prostě hrozné prase a tak to vyhrál tento, i když sovičkám moc neholduji tak se mi líbí.


5.  Flormar
Jelikož jsem kolem obchodu Flormar chodila každý měsíc do práce, tak jsem nakonec neodolala. Žádné zkušenosti s touto kosmetikou jsem tedy neměla, ale  první dojmy jsou skvělé. Určitě jsem tam nebyla naposled.



6.  Yves Rocher

Ives Rocher má  ráda moje mamka. především jejich sprcháče a různé krémy.  Já dekorativku vyzkoušela poprvé až teď protože  měli   docela velkou akci tak jsem neodolala . Zatím nejvíce využívám řasenku, která je vážně skvělá. Viz foto.


Líčení na pohovor - bez veškerých uprav


7.Paletka by Marcel

Koupila jsem ji v akci, protože za plnou cenu se mi zdála přehnaná a  jsme sní relativně spokojená, Jinak najdete ji v Oriflamu.




8. Rtěnky Luxe

Řada Luxe se mi líbila prakticky  celá a rtěnky jsou vážně krásné a vyhovují mi. Doufám, že pod stromečkem najdu ještě něco  z této řady. A víte jak miluji kosmetiku ve zlatých obalech.



9. Maqpro

Maqpro miluji a jsem sním na 100% spokojená.  Pokud vám není líto obětovat více peněz, jen směle do toho!




10. To co zbylo

Takový  malý mišmaš.
 Kosmetiku Alverde jsem vyzkoušela poprvé a byla jsem sní docela spokojená. Je tu báze pod oční stíny a multifunkční líčilo, u kterého je potřeba dávat si bacha protože je hodně pigmentované.

Na tónovacích Labelech  ujíždím delší dobu a jak krásně voní.

Na tuto rtěnku alá lesk od Rimmel jsme koukala delší dobu, ale nakonec jsem neodolala. Je opravdu skvělá a uvažuji o dalších odstínech. Tvářenka od Rimmel byla  zklamání.

Dál tužku na rty na kterou jsem narazila ve výprodeji a  stříbrná tužka na oči Essence a hnědá  tužka se třpytkami Flormar.

A na závěr naprosto skvělý štětec z Ebay! V životě jsme nedržela v ruce  tak příjemný štětec za tak málo peněz!



A to by bylo pro dnešek vše. V případě zájmu doplním odkazy, ceny a odstíny. Pokud by jste stáli o recenze na některý z těchto produktů klidně pište, stejně tak jestli je máte ozkoušené a jak vám vyhovují.

A na závěr nabízím slevu na Maqpro. Budu v nejbližší době objednávat, takže pokud by někdo chtěl nestyďte se napsat:)



You May Also Like

8 komentářů

  1. Fíha, to je kozmetiky! :-) ja mám tiež veľmi rada rúže, aj keď je zvláštne, že ich napriek tomu moc nenosím...kde a za koľko sú kúpila tie kotníčkové boty? ja zháňam nejaké a je to pre mňa celkom náročná úloha...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na botky jsem narazila u vietnamců, takže kvalita bude asi trochu pokulhávat, ale zatím drží. Cena byla cca 450 -500 Kč :)

      Vymazat
  2. Diaře Albi jsou stejně nej! :-) ten šátek je krásný :-) snad pohovor dopadl dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty boty jsou úžasné! Dlouho jsem podobné bez úspěchu sháněla. Odkud jsou?

    OdpovědětVymazat
  4. Tý jo, tolik kosmetiky :-)
    Boty jsou moc pěkné. V TH nekupuju, na moje studentské možnosti je tento obchod celkem drahý, takže do něj vůbec nechodím. Ale ten šátek je fakt pěkný.

    OdpovědětVymazat
  5. No o diářích mi ani nemluv. Nějak si pořád nemůžu vybrat nový :( a to už bych ho sakra potřebovala.

    OdpovědětVymazat
  6. Boty a šátek - jednoznačně palec nahoru, skvělý výběr! Máš dobrý vkus, ale to už víme dávno, takže ... těším se na další "přírůstky" :-)

    OdpovědětVymazat