Leontýna

by - prosince 20, 2013

Kvůli nemoci jsem musela zrušit posledních pár focení a tak tu sedím a snažím se prohrabat fotkami aby můj notebook nevypadal jako skladiště. Popřeji si hodně štěstí.


A teď k fotkám. Fotila jsem užasnou, krásnou a kouzelnou Leontýnu. Musíte  uznat, že už to jméno je  skvělý. S fotkami jsem po dlouhé době vážně spokojená. Přiznám se, že mi tenhle styl vyhovuje nejvíc a fakt mě baví. Navíc jsme zase po delší době líčila:)

Tak si užijte fotky a doufám, že se vám budou líbit stejně  jako mě. těším se na vaše komentáře a připomínky!:)

















PS: Přiznám se, že mě v poslední době strašně rozčiluje fakt, že z fotek z kterých  jsem sama osobně hrozně nadšená a řadím je mezi ty, které se mi za dob mého focení líbily nejvíc, tak se lidem nelíbí tolik, jako když dám na net nějakou průměrnou, protože nic lepšího k dispozici v tu chvíli nemám. Asi jsme divná a  vidím to jinak:D

PS2: Mám hroznou  úchylku na rudé, fialové a tmavě růžové rty, takže   v budoucnu se asi nedočkáte fotek, kde by měli slečny výraznější oči.

You May Also Like

13 komentářů

  1. Ta poslední je naprosto kouzelná, dokonce mi nevadí ani malá ostrost a že sem na to úchyl :D Jen můžu se zeptat čím fotíš?

    OdpovědětVymazat
  2. Hnusný fotky.Nevím o co se tu vůbec snažíš. Chtělo by se to zaobírat něčím jiným než kosmetikou hadrama a focením stejných slepic jak si ty.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle je prostě bombastické! Slečna je hrozně krásná a ty jsi odvedla výbornou práci, vážně se mi tyhle fotky líbí, jako už dlouho žádné. Z Leontýnky (to je fakt boží jméno :D, jako z té pohádky) jsem byla u vytržení, už když jsi ji dávala na facebook, ale když vidím i ostatní fotky, tak musím říct, že je to vážně paráda.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá krásně, ale ty rty bych nedělal tak ostře výrazně. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Slečna je moc hezká a má zvláštní rty, možná by to chtělo i fotky s jemnějším líčením.:)Jinak ke komentáři na Lásku nebeskou se určitě podívej, bez toho nelze na Vánoce být. Bude 23. v televizi pokud stihneš. Na Sám doma jsme koukali včera a s Čerty nejsou žerty, řádím mezi oblíbené pohádky, takže si nenechám ujít.

    OdpovědětVymazat
  6. Nic naplat, kdo umí, ten umí:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Dokonalé - jsou to profesionální záběry, precizně vypracovaný make-up, Gábi, klobouk dolů!
    A slečně vzkaz, že byť jsem taktéž žena a měla bych spíš hodnotit muže, tak v tomto případě žasnu nad půvabem a něhou, která i přes rudé rty na mě pohlíží z jejích očí.

    OdpovědětVymazat
  8. mne sa to meno moc nepáči no, ale fotky hej, hlavne tá čiernobiela s perlami na hlave, tá, čo bola prvšia, ak chápeš tento zložitý popis :D ale pery sa mi na farebných fotkách príliš nepáčia, ani nie že by boli príliš výrazné ale skôr.. ploché? neviem to presne pomenovať, ale nabudúce by si ich mohla skúsiť urobiť trochu inak, napríklad dať dovnútra tmavšie alebo tak :)

    OdpovědětVymazat
  9. tak ich nemala na hlave, ale práveže na krku :D

    OdpovědětVymazat
  10. podle mě je top ta první. a zdá se mi, že za dobu, co jsem tady nebyla jsi se hodně posunula :) tenhle styl mě taky bavil, ale víc se mi líbí, než že bych ho měla chuť fotit. nějak pořád bojuju se světlem v interiéru :)

    OdpovědětVymazat
  11. *ha, zase myslím rychlej neš píšu :D úplně top bych viděla druhou, hned po ní první. u dalších mi něco jakoby chybí. třeba u té první s korálkama na hlavě by se mi možná víc líbila kdyby nebyly ty korále ořízlé. ale to už je fakt rypkání do detailu, které není podstatné :)

    OdpovědětVymazat

Instagram