Jak jsem si vyrazila na ples

by - prosince 14, 2013

Právě jsem se probrala  z mrákot, do kterých jsme se dostal a po včerejším řádění na plese.  Málem mě to zabilo, ale to nemění nic na tom, že ples byl super a já se obře bavila. Ovšem, už zase dlouho nebudu pít, radši. A jelikož mě včera dost lidí pochválilo, že se jim líbí, co mám na sobě, tak jsem to chtěla ukázat i vám:)


Šaty: H&M
Náhrdelník: H&M
Psaníčko: Z votočvohoz
Boty : Vietnamc

You May Also Like

4 komentářů

  1. Krásná jako vždy, nedivím se, že tě lidi chválili. Dobře sladěná ve všem, vychytané detaily:) mě se to líbí komplet celý outfit, a to že nemáš nějaký šaty u sebe se ukázalo, že neva, stejně sis dokázala poradit a dobře zkombinovat super večerní outfit na ples:) tleskám.

    OdpovědětVymazat
  2. jednou za čas neuškodí, když si člověk zařádí :) já si svou "dávku" vybrala tuhle sobotu a taky mám na delší dobu vystaráno :) Jsem ráda, že sis to užila a opravdu ti to slušelo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi to líbí, je to hodně minimalistické a stejně je to krásné! :) Jen mi poraď, co takhle na ples s vlasy, když jdeš jenom jako doprovod, já fakt nevím, co s těmi svými. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak z Gatsbyho. Palec nahoru:)

    OdpovědětVymazat

Instagram