24.12.2012

by - prosince 28, 2013


Poprvé jsem strávila Štědrý den  jinde než  doma.  Zůstali jsme s drahoušem spolu v Olomouci a udělali si vlastní. Bylo to jiný, ale bylo to skvělý.  Celý den jsme se váleli, dívali na filmy jako  je Sám doma a s Čerty nejsou žerty a ještě se pobavili u zdobení stromečku. Fotky najdete  pod perexem.

A jak jste si užili Štědrý den vy?  Co jste našli pod stromečkem a co vám udělalo největší radost?:)


Moje dva dárky z Mohita. jeden od drahouše a druhý jsem si nadělila sama  :)














You May Also Like

7 komentářů

  1. Kráásné darky mas Gabčo:) podle fotek to vypada na super Vanoce, ale skutecne v realu musely byt jeste hezci, asi vase prvni samostatne Vanoce ne ? :) muselo to byt super jen takhle ve dvou. :) kráááása

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj byli to první samostatné Vánoce a díky:))

      Vymazat
  2. Úplně z těch fotek cítím tu vánoční klidnou zamilovanou atmosféru! :) A dostala jsi krásné dárky :)
    Já letos byla asi hodná holka, protože Ježíšek byl štědrý- dostala jsem nový mobil, tradičně parfém od tatínka a od maminky kuchařku, abych se naučila vařit a nemusela v Olomouci jíst jenom těstoviny a rýži se zeleninou :D ;)
    Šťastný nový rok!

    OdpovědětVymazat
  3. A co jsi dala příteli? Zajímalo by mě, co to rozbaluje :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozbaluje dárek od tchýně:) j jinak já mu nadělila knížku a sáčko:)

      Vymazat
  4. Hrozně milej článek! Z fotek panuje taková příjemná atmosféra.

    OdpovědětVymazat
  5. Nostalgie, vzpomínání ... miluju vánoce ♥

    OdpovědětVymazat

Instagram