Před / Po - Martina

by - listopadu 11, 2013

Po dlouhé době jsem  zase vzala do ruky foťák a líčila konečně někoho jiného než sebe. Tentokrát to byla přítelova sestra, která čeká mimčo, takže chtěla pár těhu fotek.   Ještě nemám všechny hotové, takže vám ukážu pouze  obyčejné portréty:)


První fotka je před líčením, druhá po líčení a bez veškerých úprav a třetí po retuši.



Líbí se vám líčení?:)

Dodatek, aneb když se člověk nad sebou moc zamýšlí. Edit: 1:41

Dospěla jsem do takového stádia, kdy si připadám k ničemu a nemám na nic čas.
Focení miluji, ale přiznám se, že mám dost ukňouraných slečen/ dam o tom jak jsou ošklivé, jak z této strany vypadají blbě a z druhé ještě hůř. Jak jsou tlusté a že takhle je přece vůbec fotit nemohu.   Můžete jim vykládat x krát, že tenhle postoj  jim na kráse nepřidává, spíš naopak a stejně si budou mlet svou. A stejně tak mě rozčiluje, když posílám náhledy a oni si vyberou ty, které jsem tam dala jen z nouze, aby neřekli že mají na výběr z malého počtu fotek. Vím, že působím jak ukňouraná mrcha, ale mě prostě nebaví fotit někoho, kdo si odmítá sednout kvůli pěkné fotce na zem, aby si náhodou pak nemusel dát vyprat kalhoty, sundat budu aby náhodou nechytl rýmičku a když se teda přemůže tak zase skuhrá jaká je zima a vy máte chuť ho praštit po hlavě.
Nejsem trpělivej člověk, nemám ráda když mi někdo  odporuje a ještě víc mě nasírá,když si člověk u focení stěžuje.

To samé co se týče líčení,  x dní předem se s nimi snažíte konverzovat na tohle téma, aby jste z nich dostali, co se jim líbí a jediného, čeho se dočkáte je ,, Já nevím", nebo  naopak si vybere něco, co  na dotyčné nebude vypadat lichotivě  a stejně to mermomocí chce. Ok, vy ji pak tak nalíčíte, ona si začne stěžovat, že vypadá jak kráva a že jí to jako vůbec nesluší (  jako by jste ji na to předem x krát neupozorňovali ), což vede akorát k tomu, že ji máte chuť píchnout štetcem do oka a ještě ji musíte přelíčit. Takže když se to tak vezme, tak slečny ,, Já nevím " ještě zlaté.

A tak dávám dočasně vale  focením na zakázku a hodlám se zabývat jen svojí  tvorbou, u které můžu modelky buzerovat, donutit je máchat se v bahně a  běhat  po louce  v šatech, i když jsou dva stupně nad nulou.   Tudíž všechny z vás, které by se chtěly případně stát  mojí obětí a  bez keců to snášet a přijet do Olomouce, nechť se hlásí na FB do zpráv a připojí fotky.


Ale abych nekecala úplně, tak proměny mě vážně baví! Asi to bude tím, že jsem sebestředná   a  velice mě těší, že  můžu někoho během pár chvil proměnit v někoho atraktivnějšího. Takže na proměny se můžete těšit i nadále!


You May Also Like

5 komentářů

  1. Moc pěkné, obyčejné zvýraznění očí udělá hodně. :)

    OdpovědětVymazat
  2. vlastně... tvoje fňukání není vůbec fňukání a vítej mezi námi "tfp". protože modelka si nemá nárok stěžovat, pořád se ptát po fotkách ani nic podobného. musí to prostě vydržet. já mívám zatím štěstí, že na zakázku kývnu takovým, co jsou rády, že si na ně udělám čas a proto radši mlčí a děljí co jim řeknu. ale taky nemám ráda takové to "já nevím" na otázku, jaký styl fotek by se jí líbil. ale tyhle si pak málokdy stěžují, když už nic. tak se drž, jsem zvědavá na tvoje další focení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty ale hele, já bych se ti asi přihlásila. Teda nejdřív po Vánocích a státnicích, až budou finance. Ale jsem mírná jako beránek, nechám vše na tobě a sednu si, kam mě posadíš a sedět budu :D ne, vážně, jsem poslušné děvče :D krom toho, jak jsi v Olo, je to velké lákadlo :) takže, Elwin našetří a pak, pak se ti ozve, juch juch juch :)

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že fotograf je umělec, stejně jako malíř. A malíř se taky nebude srát s něčím, co ho nebaví a rozčiluje. Tím pádem je logické, že spokojená bys měla být hlavně ty. Nehledě na to, že čím víc budeš spokojená, tím častěji sem budeš dávat fotky a já pak budu koukat a tiše závidět, jak ti to jde. Už jsem se zmiňovala, že jsi pro mě vzor? Vážně!
    Jinak co se týče tvé švagrové, musím říct, že se ti zase výborně podařilo pohrát si s obočím! Jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
  5. Jelikož také fotím tak vím, o čem mluvíš. Mě potkaly jiné nemilé záležitosti a proto jsem si dala od focení na měsíc pauzu a pomohlo mi to! :)

    OdpovědětVymazat