Dlouhá doba...

by - listopadu 29, 2013

Dlouhých 14 dní jsem se neozvala a to jsem mezitím rozepsala  článek opravdu hodně krát. Bohužel však článku o vánočních dárcích není přáno. Místo toho  jsem se rozhodla vám ukázat, co bych chtěla já a vyzvědět od vás, co si přejete pod stromeček vy:)


A teď ještě k tomu, co se dělo, děje a dít bude.
Dostala jsem padáka. Tdddm. Asi by mi to mělo být líto,ale není. Ta práce mě nebavila. Hrozně jsem si na začátku představovala jak to bude děsně super a realita byla  opravdu hodně jiná. Děláte za 54 hrubého na hodinu a ještě se u toho musíte imrvére usmívat a poslouchat hloupé řeči zazobaných kreténů. Názorná ukázka.

 - ,, Ty slevy jsou hrozné, pak sem přijde opravdu všechno a koupí si to na jednu věc a mají to najednou za polovinu, kdyby si místo toho vážili radši svých stálých zákazníků . "

 -  ,, O víkendu  sem chodili samí nekvalitní lidé"

A takhle bych mohla pokračovat do aleluja. Podle čeho se měří kvality člověka? Joo a proč, že mě vyhodili? Protože jsem se neusmívala dostatečně  a nějakému papalášovi se to nelíbilo. Musím říct, že když mi to majitelka přišla oznámit začala jsem se smát. Ok, nebylo to moc vhodné,ale nemohla jsem si pomoc. přiznám se, že  se tomu směji ještě teď. Jen je mi líto kolegyně, na kterou si taky  někdo stěžoval, aby ji nečekalo to samé co mě.

V sobotu jedeme  na wellnes pobyt do Prahy, který jsme si koupili někdy v září a už se vážně těším. Dlouho jsem v Praze nebyla a když už tak jen fotit nebo nakupovat,ale po památkách naposledy někdy na základce. Hodlám hodně fotit, konečně:)


Co se týče focení, tak jsem se konečně na všechno vrhla, předběžně mám  pár TFP focení domluvených a těším se až všechno zrealizuji. Celkově mě zase chytla i chuť fotit na zakázku, ani ne tak z finančních důvodů, jako spíš proto, že bude ten čas a já nebudu chodit z práce vyčerpaná a pocitem, že ještě "musím" něco dělat.

A teď k tomu, co by si Gábinka přála najít pod stromečkem. Co se týče mých představ, nejsem dvakrát skromný člověk. Ovšem, když se mě teď před Vánocemi každý ptá, co chci říkám automaticky, že nic nepotřebuji a ať to neřeší. Protože vím, že kdybych oznámila, že chci kabelku, nebo hodinky od Michaela Korse, tak by na mě koukali jak na vyvoranou myš. Navíc co si budeme povídat, jsou to věci naprosto zbytečné.


Joo i ta Celine je úžasná!:)

Jaké hodinky  a kabelku by jste z nich brali vy?:)



Jak jsme měli promoci. po třech měsících jsem konečně dostala diplom.






Když už se nám stmívalo. Bohužel.


Ukázka vánočního poukazu:)

Pondělní focení s úžasnou Giang.

Minulý léto jsem dostala  úžasnej dárek!

Upravila jsem  jednu ze zářijového focení. Marky je prostě úžasná!




PS: Není nad to si před odjezdem skřípnout záda.


A co chcete najít pod stromečkem vy?:))


You May Also Like

4 komentářů

  1. Podle mě je lepší žádná brigáda, než ta, která člověku kazí náladu a brání mu v tom, co ho baví na druhou stranu peníze jsou samozřejmě potřeba, určitě ale najdeš něco lepšího. Fotky jsou nádherné a ta 1. kabelka nejkrásnější :) Sama bych pod stromečkem našla nejraději objektiv, ale nechám se překvapit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Z vyhazovu koukam, si nic nedelas, ale to je jen dobre :) navic, kdyz te to tam tak stvalo a unavovalo te to, stejne si myslim, ze driv nebo pozdeji by jsi trebas sama uvazovala, ze skoncis, takhle to aspon vyresili za tebe a ty se muzes chvili soustredit jen na sebe a odpocinek, predtim, nez zacnes hledat lepsi praci;))) drzim ti palce, at najdes neco, co te bude bavit a naplnovat:)))
    jinak jeste jednou gratuluji k promoci a diplomu, moc vam to spolu s pritelem slusi na fotce.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych také brala nějaké hezké hodinky, ale vidím to zase akorát na spoustu deodorantů a ponožek. Přijde mi to blbé, říct si o tak drahý dárek (a ty hodinky, které jsem si vybrala drahé jsou :D:D).

    OdpovědětVymazat
  4. hodinky se mi líbí ty první a kabelka to nevím asi ta druhá.... a první fotka super určitě univerzita Pardubice bydlím totiž poblíž univerzity... a ještě gratuluji k diplomu.. :)

    OdpovědětVymazat

Instagram