8.11.2013

by - listopadu 08, 2013

Je mi líto, že blog zanedbávám. Vždycky když chi napsat článek na blog, tak do toho něco vleze. Už kdoví jak dlouho mám rozepsaný článek na téma  " vánoční dárky". Vlastně už jeho třetí verzi,  ale pořád sním nejsem spokojená, takže ho doufám, během příštího týdne dodělám a bude aspoň z poloviny vypadat tak jak chci já:)

Dnes jen v rychlosti jak jsem se dnes nalíčila než jsme šli na chvilku na procházku. Teoreticky  jsme to vzala šmahem a  ještě jsme zmatlala ostření- Ale aspoň nějak takto:)

PS: Na poslední fotce mám nějaký divný levý oko, jako kdyby se něčemu divilo + ještě špatně zaostřené obočí na fotce zblízka. Fakt to prasím.





Krásný páteční večer a užijte si pořádně víkend i za mně:)


You May Also Like

2 komentářů

  1. Na téma "vánoční dárky" se také chystám psát :) ...Fotky před/po mám moc ráda, takže jsem ráda, za tento článek. Žasnu, jak krásně si umíš domalovat obočí! A na poslední fotce jsi kočka! :P

    OdpovědětVymazat
  2. Také mě zaujalo obočí, moc hezky provedená práce. Na první pohled bych nepoznala, že nejsi přírodní černovláska (odbarvené děvče se totiž skoro vždycky prozradí obočím). Jsi šikula.

    OdpovědětVymazat

Instagram