Stěhování a nová práce

by - října 09, 2013

Mám pár novinek, se kterými  se s vámi chci podělit:)


1. Práce
Dostala jsem místo asistentky prodeje v Tommy Hilfiger a nastupuji už v neděli.   Opravdu jsem nečekala, že mě vezmou, protože potom, co jsem kdysi dělal pohovor do Espritu, kde to bylo hrozně škrobené, jsem se bála aby  to nebylo v podobném duchu. Ovšem nakonec to šlo docela šmahem, paní byla příjemná a ani ne o 4 hodiny  později mi přišla zpráva, že mě vzali. Volejte sláva a tři dny se radujte!:) A přiznám se, že jsme z té neděle vážně hodně nervozní, ale na druhou stranu se těším. I když je mi jasný, že to bude docela zápřah. přeci jen, pořádně jsem pracovala naposled  v březnu minulého roku.

2.Stěhování
Jelikož jsem tak narychlo dostala  místo, tak stejně narychlo jsme museli hledat bydlení.  Už jsme z toho byla opravdu otrávená, protože   jsme nemohli najít nic  co by nám  vyhovovalo, nebylo to   moc malé a nezruinovalo nás to. Takže máma nakonec byt 1+1, který má 55m2 a až budeme nastěhovaní, určitě vám ho ukážu!:)
S tím ovšem souvisí i balení. nevím co všechno si sbalit,  jaký systém na to použít a  už teď jsem nervózní, že polovinu věcí nechám doma.  Nestěhuji se sice na kraj světa,ale bohužel  kvůli nástupu do práce, musím   jet do Olmu  dřív, kde budu spát do úterka, než nám dají klíče od bytu, u kamarádky. Takže musím mít do neděle všechno sbalené a přítel to pak akorát všechno doveze, Když jsem položila dotaz kamarádce, co všechno si balila, když se stěhovala k příteli, tak mi řekla : ,,Všechno!" Rozhodně to mělo přínos, protože teď tu sedím mez hromadou krabic a bordela a nevím čím mám začít!:)

3.Focení
Je to jak na potvoru. Když se dozvím, že mám práci, tak najednou začnou všichni psát o focení. Do konce týdne mě ještě čekají 4 focení   a pak jich mám pár domluvených na dobu neurčitou až  se dozvím, jaké budu mít směny, jak rychle budeme zabydlení atd:) Doufám, že to budu schopná skloubit jak s prací, tak s osobním životem, protože by mě přítel asi nepochválil, kdyby jsme se viděli jen tehdy než jdeme spát:)

Navíc je ještě spoustu dalších věci, které musím udělat:
  • upravit fotky
  •  uklidit a přeinstalovat starý noťas
  • vyfotit věci na votoč
  • zastavit se tátou a za babi s dědou
  • dodělat článek na téma můj kosmetický kufřík
  • umýt ledničku
  • rozmontovat stojany na oblečení






You May Also Like

7 komentářů

  1. Tak to máš super! Já jsem dneska byla první den v práci a nadšení žádný, nemám ani motivaci tam chodit. Takže uvidím, ale měnit zase práci nechci. Stačilo mi, že jsem jí měnila jednou po 4 dnech. :D Ale teď si zase říkám, že jsem měla zůstat tam, kde jsem byla. Já snad zase půjdu do školyyyyy! :/ :D A proč zrovna Olomouc, není to nějak daleko? (Pro mě to teda je až na konec světa :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju! Ať se v práci, a vůbec v životě, daří!
    Jakou máš na votoču přezdívku? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Gabi, moc ti to preji a gratuluji k nove praci :) snad te bude bavit, a nebude to jen o tom, ze je to prace nutna pro zivobyti, ale skutecne se v tom najdes :) a i kdyby ne, je to dobry odrazovy mustek dal :)) moc moc hodne stesti a pevnych nervů do budoucna, do noveho bydleni a stehovani, ktere vim, že je úmorné, ale kdyz je vse hotovo, stoji to za to :)) at se ti libi jak v nove praci tak v tvem novem domove :))))) mej se a tesim se na budouci super clanky a fotky bytecku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju k práci. I na mě se v tomhle směru usmálo štěstí a v pondělí nastupuju :) Přeju ti, aby všechno dopadlo podle představ. Jak bydlení, tak práce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Olo!!! Ani nevíš, jakou jsi mi udělala radost. Olo je nádherné město, krom toho tam studuju, takže bude fajn vědět, že jedna z mých oblíbených blogerek je někde poblíž :-)
    K nové práci moc gratuluju, doufám, že to bude v pohodě :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Olo!!! Ani nevíš, jakou jsi mi udělala radost. Olo je nádherné město, krom toho tam studuju, takže bude fajn vědět, že jedna z mých oblíbených blogerek je někde poblíž :-)
    K nové práci moc gratuluju, doufám, že to bude v pohodě :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, ono se to zdá hektické, ale já jsem si tohle třeba naprosto užívala. Byla jsem sice ve stresu a nervila jsem, ale ve výsledku to bylo super! Hlavně ta pohoda potom... plánování bytu, co a kde bude, jak to bude, proč to bude, proč to nebude.. Držím palce, aťse vše povede!:)
    thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat