Můj wishlist

by - října 05, 2013

Dokud jsem byla student  a vydělávala jen na sebe, tak jsem na tom  byla finančně relativně dobře. Ovšem,  poslední měsíc už tak maximálně slintám u výloh. Tudíž se můj wishlist rozrůstá do obřích rozměrů a já se můžu akorát potichu litovat, že na to nemám :))


1. Kotníčkové boty
Zamilovala jsem se do nich a i přesto, že nemám s Baťou dvakrát dobré zkušenosti si na ně ušetřím! budeme doufat, že do nich nepoteče. A když jo, tak aspoň spodem a ne vrchem.


2. Kabelka
Láska na první pohled. Hodně dlouho jsem nad ní při slevách Marianne stála a snažila se odolat pokušení si ji koupit. nakonec mi moje drahá polovička vynadala, že další kabelku nepotřebuji a rozhodně ne takovou, co vypadá stejně jako ta  co zrovna držím v ruce.  No samozřejmě, že  ta co mám doma vypadá úplně jinak!:D A račte si povšimnout, že by se určitě náramně hodila k botám!:D

3. Kosmetika

A) Rtěnky
 Na té teď ujíždím opravdu hodně a snažím se to obhajovat tím, že to nutně potřebuji, když si líčím při focení sama. Nejvíc asi na rtěnkách. Ty bych mohla nakupovat do aleluja. A  nejvíc asi ty, se zlatým obalem, když mi vyhovuje a má zlatý obal, tak prostě neodolám:)

Momentálně mám vybranou  tu rudou od YSL. Kdo mi ji koupí?:D



B) Odličovač

Kdysi dávno jsem měla od Mary-Kay odličovat, který byl tomuhle hodně podobný a jelikož se všemi, kterými jsem se o něm bavila si ho vychvalují. Jen kdyby nestál takovej nehoráznej peníz.




4. Knihovnička

Vždycky jsem chtěla tuhle knihovničku z Ikey a když se teda budeme doufám   někdy brzo stěhovat, tak si ji prostě koupím!:)


BILLY Knihovna IKEA Nastavitelné police, díky nimž si úložný prostor ušijete na míru.

You May Also Like

6 komentářů

  1. Wishlist super. Ta knihovnička by se mi hodila, včera v knihkupectví jsem zjistila, kolik knih by se mi líbilo mít. Doufám, že teď bude trochu času na čtení, abych si je mohla všechny, všechny, všechny koupit! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí ta kabelka, takovou bych taky brala. Je jasný, že chlapi nechápou, že mi je opravdu potřebujeme :D:D
    Knihovnička je také moc hezká a hlavně vypadá velká. Tam se ti toho spousta vejde.

    OdpovědětVymazat
  3. Knihovničku snad budu mít, ale v bílé. :)

    OdpovědětVymazat
  4. já už ani wish listy netvořím, protože by nestačil prostor... jestli tvůj má obří rozměry, tak tím mým bych mohla obmotat zeměkouli :)

    OdpovědětVymazat

Instagram