Lesní víla

by - října 03, 2013

Chtěla jsem napsat článek o mém kosmetickém kufru a všech super věcech, který na sebe momentálně tak ráda matlám,ale jelikož opět  nic nestíhám, tak bude až zítra nebo v neděli:)

Dnes  jsme byla poprvé  pozvána k pohovoru na  pozici baristka.  Takže na mě prosím v úterý moc myslete aby mě vzali. Mám fakt dobrou náladu, že po měsíci a půl a více něž 50-ti životopisech se někdo ozval. Fakt se dám na modlení!

A  tak tu mám pro vás další fotku. Podmínky nebyly zrovna ideální. Bylo zataženo, tudíž špatné světlo, pršelo a byla zima. Nakonec jsme to nějak zvládli a doufám, že se vám bude fotka líbit:)


mua+ foto - GabrielaP-Fotografie

You May Also Like

6 komentářů

  1. myslím, že je veľmi vydarená :) a budem držať palce na pohovore! :)

    OdpovědětVymazat
  2. já ti nevím... možná je to těmi podmínkami, co jste u focení měly, ale prostě z téhle fotky nemám tak dobrý pocit, jako obvykle mívám, když sem hodíš nějakou novou fotku... :( nevím proč...
    S pohovorem budu držet palce... já měla dnes jeden a zítra mám rovnou dva, takže mám nervy na dranc .)

    OdpovědětVymazat
  3. Na jaké pozice si posíláš životopisy? Pracovala bys ráda ve svém oboru, nebo hlavně někde pracovat?

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce! Mě v týdnu přijali na telefonní operátorku, v úterý jsem nastoupila, podepsala smlouvu a pak mi volala známá, jestli nechci přijít na pohovor, že se uvolnilo místo expedientky, dneska jsem na operátorku zrušila pracovní poměr a celý den lítala po městě, abych v pondělí mohla nastoupit do nové práce. Děs! Nejsem zvyklá být takhle akční po měsíci, co jsem doma. Ale snad ti něco také brzy vyjde! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Hmmm, tak tohle se ti hodně povedlo! Takové fotky já můžu! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělá fotka! Obdivuju vás obě :-)

    OdpovědětVymazat

Instagram