Jakou si koupit peněženku.

by - října 31, 2013

Už nějakou dobu uvažuji o tom, že si pořídím novou peněženku. Tu  nynější už mám dlouho a všichni mi ji vždycky hrozně chválili,ale bohužel už je celá otrhaná a ušmudlaná a tak bych ji ráda poslala do věčných lovišť.

Mám  dva favority a nejsem si jistá, kterou z nich si mám vybrat. Jsem celkově značně nerozhodný člověk :)

Tak, která se vám líbí víc?Já bych nejradši obě :)



































A jelikož se pomalu jistě blíží Vánoce, říkala jsem si, že bych mohla udělat článek na téma vánoční dárky, co vy na to?:)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Brala bych tu druhou! A článek na téma vánoční dárky by byl super! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. První. Jednoznacne první :-)

    Jiank článek o dárcích bych brala všema deseti ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se víc líbí ta první, je taková elegantnější. Jinak článek o dárcích bych určitě brala!

    OdpovědětVymazat
  4. Prvníí, víc elegantní a univerzálnější :))

    OdpovědětVymazat