Jaké obchody mám ráda a jaké naopak ne.

by - října 07, 2013

Mám dnes nadmíru dobrou náladu, ale ještě vám neřeknu proč. Abych to náhodou nezakřikla!:) Vím, že, už vám  dlouho dobu slibuji článek o mém kosmetickém kufříku atd. ovšem pořád  ho ještě nemám hotový. nějak pěkně ho vyfotit a vychválit, to co  mám nejradši dává trochu zabrat: Ale slibuji, že v týdnu bude!:)

A tak dneska o  vašem oblíbeném a nejméně oblíbeném obchodě. Kdysi dávno, jsem na tohle téma četla diskuzi  a jelikož jsem děvče zvědavá, zajímalo by mě, jak to máte vy:)


 Začala bych  tím, aspoň pro mě, nejhorším.

Tally Weijl   - Sice mám z TW pár pěkných věcí,ale většinou mi  skoro nic nesedí,  jsou tam naprosto příšerné kabinky, přeřvaná hudba  a tam, kam jsme párkrát šla i já, tak  prodavačka , která je zralá na ránu. Ano, chápu, že ne vždy musí mít  dobrý den, ale u nich je to snad pořád špatnej:D

New Yorker, Gate - Nic mě neirituje víc, než když se musím prorvávat obchodem, který je narvaný stojany a člověk nemůže skoro projít. A to nemluvím o těch miniaturních  kabinkách, kde na vás buď čumí z vrchu, nebo vám rovnou otevře dveře. O kvalitě se ani nebudu moc vyjadřovat. Chodím tam pouze tehdy, když mají slevy a já potřebuji nějaké  tílko.

A i když  miluji nakupování kosmetiky a parfémů, tak nerada chodím do dražších parfumérií. Hlavně  z důvodu, že některé prodavačky, se na vás koukají jak na naprostou lůzu, která je příšerně oblečená a namalovaná, takže co sem vlastně vůbec leze, když na to nejspíš ani nemá. Ovšem ne všechny se   dají házet do jednoho pytle. Pardubická Sephora a  olomoucký Fann mají prodavačky příjemné!:)Ale stejně radši radši přes internet:)


A teď k tomu příjemnějšímu a to k těm oblíbeným:)

Lindex - Miluji ho! Mohla bych tam nakupovat pořád! Navíc ty jejich kabinky s věšáčkama, podle toho jak se  vám věcí líbí/nelíbí, sedí/nesedí atd!:)

H&M -  Sice se občas setkávám s prodavačkami, které se tváří jak kdyby měli zapíchnutou v řiti násadu od koštěte, ale jinak tam chodím nakupovat ráda!:)

Dál mám ráda i Reserved, Pimkie, Orsay, Oodji, Camaieu....


A co vy, jaké jsou vaše oblíbené obchody a jaké naopak ne?:)


A co by jste řekli na e-shop zaměřený na bižuterii?
Už asi půl roku nad tím uvažuji a momentálně nastal čas, že bych se do toho i ráda pustila:)

Budu se těšit na vaše komentáře, G.


You May Also Like

5 komentářů

  1. Tak já jsem na tom úplně stejně =D V Tally Weijl jsem byla asi dvakrát a vždycky jsem vešla a zase se ladně otočila na patě a odešla =D Děs a hrůza!! Do New Yorkerku teda výjímečně zavítám, pár starých kousků z tama mám, ale od té doby, co půlka naší střední nosila tričko se sovou a jejíma obříma očima v úrovni prsou, jsem si řekla NE. Nechci chodit oblíkaná jak celá škola. Gate leda tak na trička za stovku, ale poslední dobou mám asi sedm nových z H&M, tam nakupuji nejčastěji. Pravda tam mají taky plno náhrdelníků, na který jsi úchyl, že =D

    OdpovědětVymazat
  2. Já to mám asi takhle:
    NEOBLÍBENÉ: Kenvelo, rozhodně. Jejich oblečení mi připadá všechno na jedno kopyto a navíc zbytečně předražené. Taky nemám ráda vyhlášené sportovní značky jako Nike, Puma, Adidas.. ale to je věc vkusu a stylu. Ovšem bílorůžové, bílomordé, bílostříbrné nebo bílozlaté Nike boty mám ve svém wishlistu. :)
    OBLÍBENÉ: Ráda nakupuju v běžných obchodech jako jsou právě Tally, NY, Camaieu (nebo jak se to píše), Calliope, H&M. Sice mám pocit, že v Tally jsou všechny věci jak na panenky a zbytečně přetřpytěné, ale tějaké tílko nebo triko si tam vyberu snad pokaždé. Mám zálusk i na jednu sukni. NY mám ráda jak kdy, přppadá mi, že mají období, kdy nabízí úplně nic a z ničeho nic období, kdy nevím, co obdivovat nejdřív. H&M je asi klasika, kde si podle mě musí vybrat každý. Občas ráda zavítám i do C&Ačka, ale vyberu si málokdy. Jinak jdu ale většinou po slevách, jako asi každý, nebo aspoň valná většina. I v obchodě, kde se mi nikdy nic nelíbilo jsem občas vyšťourala ucházející kousek. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Můj nejoblíbenější je House, rozhodně! Když mají slevy, což mají skoro pořád, nevím, kam dřív skočit a styl se mi líbí. Takže tak. Pak ještě Cropp, což je v podstatě to samý, ale jinak nazvaný, ale stejně tam chodím ráda. Pokud jde o New Yorker a Gate, tak tam chodím, když potřebuju tepláky, nebo obyčejný tričko za pár korun. K tomu počítám i Terranovu. Tam nejradši chodím ve výprodejích, teplý zimní svetr za 120 a tak. :D
    Lindex jsem měla ráda, když byl u nás už skoro zrušený a půl roku tam naváželi kusy, který se nikdy neprodali a stály pár korun, ale jinak mi to tam přijde docela drahý. A pokud jde o H&M, já si tam vyberu, ale taky jenom ve výprodeji. Jinak tam mají docela drahý věci. Je fakt, že jak jsem se naučila nakupovat v House a Cropp, tak mi tričko za 250 přijde přehnaně drahý a džíny nad 400 taky. :D :D Co jsem si teď ale hodně oblíbila je sekáč. Tam už mám zakázáno chodit, protože ruinuji rodinnou pokladnu. :D
    A e-shop s bižuterií uvítám, ale asi tam taky budu mít zakázáno chodit. :D ;)
    PS: Až si to po sobě přečtu, budu se stydět. Určitě tam je spoustu chyb a tak, ale jako člověk postižený rýmou, kašlem a bolestí hlavy nemám sílu už na nic...:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já třeba vůbec nemusím Terranovu. Nikdy se tam do ničeho nenacpu. Vím, že nejsem sice nějak super hubená, ale ty jejich velikosti.
    Naopak docela ráda mám Takko. I v H&M si vyberu, ale většinou čekám na slevy.

    OdpovědětVymazat
  5. Dřív jsem hodně chodila do NY pro džíny, to byla pro mě jistota, ale teď bych snad kompletně vybrala Orsay, kdybych na to měla. A pro svetry a podprsenky běhám do Takka, i když tam mívají období, kdy se mi z toho spodního prádla nelíbí vůbec nic, a potom najednou přijde jiná kolekce a skoupila bych to všechno. :D

    OdpovědětVymazat

Instagram