Chybí mi blogování. Chybí mi focení. A práce mě naprosto vyčerpává.

by - října 27, 2013

Jelikož jsem tupec a nevěděla jsem, že se mění čas, tak jsem si   krásně vstala o hodinu dřív. Nachystala jsem se, nalíčila a  řekla jsem si že se ještě mrknu na net a najednou čumím a na  pc jiný čas než na mobilu. Moc mě to nepotěšilo.

Chybí mi blogování. Chybí mi focení. A práce mě naprosto vyčerpává.
Dlouho jsem nic nenapsala i přesto, že už jsem kolikrát otevřela nový článek, ale pak jsem u toho  buď vytuhla, nebo si vzpomněla na něco, co ještě musím nutně udělat než půjdu spát.
S focením je to také bída. Naposled jsem  byla fotit minulý  víkend na zakázku a něco vlastního jsem nefotila už hodně dlouho.
Co se týče práce, tak už mě přešlo prvotní nadšení ,,Jsem  hrozně ráda, že mám práci" a dostalo se to k nasranému ,,Asi se z toho poseru". Sama o sobě to  špatná práce není a vím, že bych mohla dopadnout mnohem hůř, ale stát 12 hodin na nohách a nesmět si sednout mi prostě přijde na palici. A to nemluvím o tom, že tím, že máme 8 a 12ky, tak trávím  v práci mnohem víc času než je mi milé. Ano je ideální mít  osmičku od 11 -19:00. By mě zajímalo, jaký idiot to vymyslel.

A tím bych tak shrnula moje dojmy za poslední 2 týdny. Bydlení je fajn, i když jsem tu v poslední době docela sama, protože přítel je u rodičů. Co by tady taky sám dělal, když já se chodím domů jen vyspat.

Tak a fotky moje, protože teď nikoho jinýho nefotím!:)





You May Also Like

5 komentářů

  1. mám hodně podobné dojmy. Po dvou týdnech v práci mám pocit, že mi praskne hlava. Je toho tolik... já naopak dost sedím, což taky není úplně ideální... ale jsem pořád ráda, že tu práci vůbec mám a prozatím mě to i docela baví :) neboj, zvykneš si, nebo se najde třeba něco lepšího. Pro začátek to musíš vydržet, abys měla aspoň nějakou praxi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to proste je a bude, pokud si nenajdes nejakou lepsi praci, ktera te jednak bude bavit, zaroven se trebas i pozdeji stane tvym konickem... ale s koncem skoly zacina pouze a vetsinou uz jen prace a povinnosti..... zrovna nedavno jsem se bavila s kamaradem, ktery uz je ing. a strasne se mu stejska po skole... takze jako rikam si, ze na jednu stranu se tesim, ale preci jen tolik volna co na VŠ uz asi nebude nikdy... musis se tomu postavit, a doufat v lepsi praci :) a nebo se snazit mit rada tu stavajici :) trebas to bude casem lepsi. :) drzim palce.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. S nestíháním to chápu, občas to mám stejné. Na první fotce ti to strašně moc sluší, jsi čím dál krásnější. :)

    OdpovědětVymazat
  4. První fotka je opravdu super, ty oči? krásný! Ať se to s prací nějak zlepší ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Vím, jak se cítíš, sama to tak mám už dlouho. Snad to bude lepší, byla by to škoda :-)

    OdpovědětVymazat