Amazing M.

by - října 29, 2013

Mám za sebou dva dny volna a zítra mě zase čeká práce. Přiznám se, že po tom všem lenošení  a válení se mi  tam absolutně nechce, ale ještě že tento týden tam jdu jen dvakrát. Zato příští týden mě nejspíš zničí!

V pátek někdy kolem oběda odjíždím směr domov a čekají mě o víkendu dvě focení a konečně mám v plánu začít se věnovat vlastním věcem. Rozhodla jsem se přestat  úplně fotit plesy a svatby i přesto. že  plesů se  teď nahrnulo hodně  peníze bych  potřebovala. Nebaví mě to a za ten stres mi to absolutně nestojí navíc fakt nemám náladu poslouchat každou pátou, jak se na fotkách blbě tváří. A co se týče svateb, tak  jedna z těch posledních mi to tak znechutila, že jsme si řekla , že svatbu jen tehdy, když po mě budou chtít pouze portréty.

V poslední době se docela dost vyžívám v líčení. Nikdy by mě nenapadlo, že mě to tak chytne. Takže bych se ráda posunula už i tímhle směrem. Docela mě překvapilo a potěšilo, že už mi pár slečen psalo i kvůli líčení na ples:)

A teď tu mám pro vás pár fotek. Ti co sledují moji stránku na FB už je nejspíš viděli, ale tak aspoň pro ty z vás, které na FB nechodí:)






You May Also Like

9 komentářů

  1. Tvoji FB stránku sleduji, ale první fotku jsem tam neviděla a je naprosto okouzlující a nádherná! :) Fotka, slečna, líčení, i účes! Líčení ti opravdu jde. S nedostatkem času a nervama kvůli některým focením ti nezávidím, ale je dobré, že sis stanovila, co od teď budeš a nebudeš fotit.Jen bych si dala pozor, aby jsi se nedostala do stresu, třeba kvůli tomu líčení, o které tě žádají, ale to snad ne. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí, jak doplňuješ fotky o výrazné doplňky. Já také zkouším fotit, ale sama nic takového nemám a nevím, jestli do toho investovat.
    Jinak líčení ti moc jde, to se musí nechat. Musí být zábavné sledovat, jak se z obyčejné slečny stává krasavice. Mě by to tedy určitě bavilo.

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjojo, to je nádhera =-O seš úžasná.

    A hele hele, v úterý po 1.jsi šla smer nádraží, že jo? :-D ne, vsimla jsem si tě na poslední chvíli a bylo mi blbý tě zastavovat... Ale měla jsem hroznou radost :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Všem děkuji!:)
    Elwin - Teď tu s přítelem vzpomínáme, kde jsme v úterý v tu dobu byli a jestli fakt na tom nádru, tak jsme běželi na autobus, to na nás musel být pohled:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hej náhodou vám to slušelo ;-) a kdybys náhodou přemýšlela nad tím, která bytost jsem byla já, tak ta v černým tilku a košili, šli jsme s přítelem na mojí konzultaci :-D příště na tebe houknu ;-)

      Vymazat
  5. Ta druhá fotky je krásná - zachycený přirozený smích je nejlepší :)
    jinak.. Čím fotíš? Smím-li se ptát? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím si, žes dobře udělala, že s focením plesů končíš. Tvoje fotky se mi v 99,9% moc líbí, ale jednou, ještě na starým blogu, jsem od tebe viděla plesové fotky a upřímně - fakt to bylo špatné. Takové fotky já dostat jako maturantka jakožto doživotní památku na ples, tak bych asi byla pěkně nakrknutá. Proto je fajn, že zůstáváš u portrétů, které ti jdou pěkně. :)

    OdpovědětVymazat

Instagram