V čem bych šla na ples!

by - září 25, 2013

Sice jsem toho dnes moc nenaspala,ale mám nějakou  dobrou náladu. tak doufám, že mi to ještě hodně dlouho zůstane:)

A jelikož se pomalu blíží  plesová sezóna a já se momentálně  bavím projížděním plesových šatů na ebay. Rozhodla jsem se o tom usmolit pár vět.

 Nikdy jsem neměla ráda dlouhé šaty, dlouhé sukně a podobně. Ovšem v poslední době na tom hodně ujíždím.  Navíc jsem toho názoru, že když je to váš maturitní ples je nepsané pravidlo, že by jste měli mít dlouhé šaty. Přiznám se, že kdykoliv jsem  na nějakým  plese viděla maturantku v krátkých šatech, přišlo  mi to krajně nevkusné.

Dopředu řeknu, že jako malá jsem milovala všechny šaty alá princezna .  Například ty co měla v Moderní popelce Hilary Duff.  Ano, jako 14-letá jsem si představovala jak se v nich budu vdávat. Případně, že budu mít na plese krásné šaty s nabíranou sukni a ono prd. Do té doby mě to přešlo a  chtěla jsem hrozně šaty v antickém stylu. Sice je to  jen 4 roky zpátky ( ano, už jsme stará rašple ) , ale přeci jen, sehnat v té době šaty, které by odpovídaly mým představám, slušely by my a nezruinovaly mě, byl hodně těžkej úkol.

Vybrala jsem pár šatů, které bych si na maturitiťák vzala já. Případně takové, v kterých bych šla na ostatní plesy.  Třeba vás nějaké šaty zaujmou natolik, že  si pořídíte něco v podobném stylu:)

Snažila jsem se vybírat šaty v takové cenové kategorii, u které si myslím, že dát je za maturitní šaty je  ještě oka. Opravdu si myslím, že šaty za 3-4 tisíce, případně jen takovou sumu za pučení je přehnané.

Mám ráda neutrální barvy a tyhle mě zaujali na první pohled. Navíc miluji všechno, na čem jsou kamínky.
Cena 823 Kč





Tenhle styl mám ráda. V podobných šatech bych se jednou ráda vdávala:)

Cena 1056 kč





Sice tohle není vyloženě můj styl z důvodu, že mi takovéhle šaty  nesluší, ale mít  dobrou postavu, jdu do nich :)
Cena: 737 Kč



Tyhle si třeba můžete vybrat v barvě,  v které chcete:)

Cena 789 Kč

1-3.jpg



A v čem  si nejspíš  vyrazím na ples tenhle rok já.

Zrovna ke mě cestují  šaty uprostřed. Zamilovala jsem se do nich na první pohled:)

Cena 280 kč


Nad těmihle se momentálně  rozhoduji, že si je koupím a vidím to tak, že  jo! Miluji tenhle styl a doufám, že jednou budu mít práci, do který budu moct chodit oblékaná právě takhle!

Cena 460 Kč



Doufám, že se vám článek  líbil,  a že s v komentářích podělíte o to, jaké šaty se líbí vám :)

Mějte se fanfárově, G.

You May Also Like

7 komentářů

  1. Moc ráda vidím konečně také člověka s dobrým vkusem. První šaty nádherné a třetí také. Poslední šaty si také objednám a můžeme je nosit společně po Praze. Těším se na tvou svatbu Gabrielo. T.

    OdpovědětVymazat
  2. Takový krásný za 280Kč???? Kde prosímtě!!! =D V těch se okamžitě vyfotíš, chci je vidět! To bude bomba!

    OdpovědětVymazat
  3. Ty smaragdově zelené, třetí shora!!! Poprsí nepoprsí - mám 60B, ale ty šaty CHCI:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Ty čtvrtý by byly pěkný jako svatební. Souhlasím s tebou, že maturantky mají mít dlouhé šaty. Já jsem teda loni měla ty princeznovské :D Nebo prostě klasicky sukně a zavazovací korzet.. ale byly úžasný, nebyly typicky princeznovský a hodily se k tématu našeho plesu :D (Rock :D) No, za půjčení 4000, příplatek 1. za Prahu a 2. za to, že ty šaty byly šitý tady v malym salónu, ne dovozový, kterých mají několik kusů. Ale nekoupila bych si je, co s tím pak. Ty co sis koupila vypadají taky super.. bohužel já jsem mrňavá a žádný z těch šatů, co tu ukazuješ, by mi neseděly a neslušely.. A ty první jsou tak úžasný!

    OdpovědětVymazat
  5. První a druhý naprostá dokonalost! Mě se nikdy nelíbilo takový alá bonbon s tou obří sukní, ještě díky bohu, že mám super kamarádku, která mi šaty ušije za pár korun, jsou originální...:) Ale ty první dvoje uáááááá! :D

    OdpovědětVymazat
  6. mám hrozně ráda podobné střihy a vůbec antický styl šatů, ale bohužel jsem ten typ, co mu tenhle styl vůbec nesedí. Mám širší ramena a vůbec dost... nápadný dekolt a podobné střihy na mě vypadají jako neforemné pytle, což mě fakt moc mrzí... :( ty druhé by mi ale možná i seděly a líbí se mi asi i nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty krajkové s mašlí vzadu mě dostaly! V těch bych se cítila dobře, být štíhlá :-) a ty tvoje jsou taky super a za tu cenu(!), ale víc se mi líbí ta první barva ;) Budeš kočka :-)

    OdpovědětVymazat

Instagram