Proměna - Před/Po

by - září 10, 2013

Měla jsem rozepsaný článek včera, ale nakonec jsem se na něj vybodla. Tak tedy pokus číslo dvě.

1. Můj drahý má za sebou státnice! Jsem na něj tak pyšná! I když  jsme se skoro nevyspala, protože se mi zdálo, že  znova obhajuji bakalářku!:)

2.  Máme s moc milou kadeřnicí, za sebou naši  první proměnu, která se podle mě vážně povedla!:)

 foto + mua - moje práce




A teď chci slyšet váš názor. Líbí/nelíbí? Šli by jste někdy do něčeho tak radikálního?:))

Těším se na vaše názory a přeji krásný slunečný den!:)


You May Also Like

10 komentářů

  1. Mě se to líbí. Slečně to moc sluší! Poslední dobou vidím hodně změn z polodlouhých vlasů na krátký a zatím to všem jen slušelo. Jenže můj problém by byl, že bych si ty krátké vlasy asi tak hezky nedokázala upravit, takže nevím, zda bych do toho šla...

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám proměny moc ráda, takže bych do tohodle určitě šla! :)

    OdpovědětVymazat
  3. páni O.o to je nádhera. Slečně to moc sluší, na té druhé fotce vypadá jak rebelka. vážně se mi to moc líbí, ale sama bych do toho nešla. Jednak mi relativně vyhovuje, jak vypadám a druhak, jak už psala Infary, krátké vlasy bych si nedokázala tak pěkně upravit. Plus jsem strašně líná, chich :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se to tedy líbí a hodně, abych pravdu řekla. Ta změna je příjemná, krásně se ti povedlo sladit líčení s vlasy, což je podle mě snad 100 bodů nahoru, je to takový vtipný detail, prostě paráda. A fotka je taky moc hezká, líbí se mi fotky v tomhle úhlu :) Jsi pašanda :)

    OdpovědětVymazat
  5. Proměna je super, strašně povedená! Myslím, že slečně tmavá sluší mnohem víc! A pokud jde o radikální proměnu u mě, tak nevím, sice svoje vlasy nesnáším, ale když se s nim udělá něco víc, než že se jenom zastřihnou konečky, vypadám jako idiot...i když..to asi vypadám pořád! :D Jednou bych to chtěla zkusit, ale před tím bych asi musela být pod celkovou narkózou! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Je to super proměna. je skvely, kdyz se nekdo neboji jit do velke zmeny, protoze vzdy je i male riziko, ze se to nepovede, ze to dotycne nemusi sluset, nebo nejhur, ze se ji to nakonec nebude libit... ale tohle vypada naprosto skvele :) po promene se mi libi daleko vic nez pred promenou... a jestli je z toho slečna i sama nadsena, tak to je o to nejlepsi !!!! :)))))

    OdpovědětVymazat
  7. změna je to opravdu radikální, ale slečně rozhodně prospěla :) Obdivuju jí, že do toho šla. Já mám vždycky strašný strach o vlasy a nesnáším, když musím jít ke kadeřnici :) Na druhou stranu, bych teď ale nějakou změnu uvítala. Je to se mnou hrůza. :) Každopádně se těším na další proměny, doufám, že tu brzy zase nějaká bude a kdo ví? Třeba se taky přihlásím :)

    OdpovědětVymazat
  8. To je jedno a to samé děvče? Ty vole:-). Ohromně prokoukla, to se musí nechat. Odvaha se jí vyplatila. Já jsem už asi rok blonďatá a vyhovuje mi to tak:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělá proměna a máš krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělá proměna. Já bych se bála, musela bych předem vědet, co se mnou kadeřnice zamýšlí :P

    OdpovědětVymazat

Instagram