Proměna č.2 - Před/Po

by - září 19, 2013

Jelikož vás  první proměna bavila,  tak tu mám pro vás další. Tentokrát šlo pouze o líčení. Žádná  úprava vlasů jako  stříhání, barvení atd. neproběhla. Na tu se můžete těšit v budoucnu.


Klára tento rok maturuje  a na svůj věk vypadá opravdu hodně mladě a  a dělá si pouze černé linky. Takže  jsme se snažili udělat něco  výraznějšího, aby  byla změna pořádně vidět . 

PS: Samozřejmě to není líčení na každodenní nošení- ve škole by se na to asi moc  netvářili ( I když, co si budeme povídat, některá děvčata ze základek vypadají jak prvotřídní běhny) , ale třeba někam večer do klubu si myslím, že je to  fajn:)


foto+líčení+úprava vlasů - moje práce


Tak doufám, že se vám proměna bude líbit aspoň z poloviny tolik jako ta předtím:)

Nevím, jestli se o zdá jen mě, ale  fotka  po mi hrozně ty porcelánové panenky. přiznám se, že jako malá jsem se jich bála jako čert kříže.

You May Also Like

6 komentářů

  1. slečně trochu výraznější líčení prospělo, ale máš pravdu, že jde spíš o večerní líčení, než na běžné nošení do školy. Třeba na blížící se slečnin maturitní ples by bylo super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Asi se k tobě přihlásím do kurzu na líčení, protože sama pořád taky vypadám jak jedenáctiletá. :/ :D Nějak se namalovat neumím, ani učesat. :/ Ale opravdu se ti to moc povedlo.
    :)
    PS:Já se těch porcelánových panenek bojím ještě teď! :D

    OdpovědětVymazat
  3. No vidíš, já bych zase tipla, že slečna je starší, třeba jako ty (teď to nemyslim, že bys jako byla stará - víš, jak to myslím ;-)). Proměna se mi líbí, řekla bych, že jí prospěla, hezky jí zvíraznila oči. A řekla bych, že by slečně slušela ofinka. Ale to je mimo.
    PS: Moc hezký podpis :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Slečně bych řekla (s prominutím) víc.. ale líčení jí moc sluší. Jen bych zvolila méně výraznou rtěnku (nebo lesk), aby rty nevypadaly zbytečně úzké.
    Jinak mě zase každý tipuje tak cca 15 a to mi za chvíli bude o deset víc.. :)

    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Popravdě mi tam nesedí černé linky, jak dávají oči od sebe. Myslím, že to slečně rozšiřuje obličej a zužuje oči. Pak mi tam nepřijdou úplně dobré vlasy přes čelo. Víc by se mi líbilo, kdyby bylo to čelo holé nebo kdyby měla slečna ofinu. A dojem porcolánové panenky mi vůbec nevadí, líbí se mi to:-)

    OdpovědětVymazat

Instagram