Proměna č. 3 Verča

by - září 29, 2013

 Dnes jsem si vzpomněla, jak mi pod jedním článkem jedna z vás psala, že by  chtěla vidět jak se líčí zrzky a jelikož jsem  měla možnost dělat proměnu u jedné  zrzavé slečny tak tady malá ukázka.


 Někomu by mohlo vadit, že jsme slečně zakryla pihy, ale mě se to ve výsledku fakt  líbí:)

A  mám ten pocit jenom já, nebo  Verča vypadá na fotce po jako Caroline z TVD?:D



You May Also Like

10 komentářů

  1. S TVD ti nepomůžu, rozhodně jsi slečně vybrala dokonalý odstín červené. Neuvěřitelně prokoukla

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že je zbytečné dávat tolik makeupu, když ho proměňovaná očividně nepotřebuje. Ale oči, rty i obočí - to vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že je zbytečné dávat tolik makeupu, když ho proměňovaná očividně nepotřebuje. Ale oči, rty i obočí - to vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to krásně, můj problém je, že neumím si udělat tu horní linku. :D Já se tak nějak vůbec neumím namalovat, takže pořád vypadám jako dvanáctiletá bledule. Asi se k tobě fakticky přihlásím na proměnu. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. slečna prokoukla... přitom líčení není nijak výrazné, ale když člověk ví, co jak zvýraznit, tak stačí málo... prospělo rozhodně zvýraznění obočí...
    a jinak máš recht - na té fotce podobné rysy rozhodně jsou :) mají stejný úsměv

    OdpovědětVymazat
  6. Slečna je krásná i před proměnou :) Ale proměna jí i tak prospěla a hlavně jsem ji vůbec nepoznala. Dlouho jsem koukala, jestli na fotkách nejsou 2 rozdílné slečny. :D A určitou podobu s Caroline tam taky vidím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak já určitě patřím mezi ty, co pihy milujou a myslím, že make-up je tady u slečny úplně zbytečná věc, ale jinak je to vážně pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  8. Slečna je krásná jak s makeupem, tak i bez něj :) A vyzařuje z ní strašně příjemná energie :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná proměna, slečna je prostě krásná všelijak :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Výsledek je samozřejmě hezký. Já jsem zrovna ta, které bude líto pih:-) Osobně bych slečnu stylizovala do zářivých barev, třeba zelené. Přijde mi, že jí bílá zbytečně zobyčejní. Ale ty máš jiný styl:-)

    OdpovědětVymazat

Instagram