" Opravdové přátele rozdělí jenom smrt,nikoli osud. "

by - září 01, 2013

Tak jsme si tak říkala, jak vám napíšu úžasně optimistický článek na téma jak jsem zvládla státnice  a že jsem teda  konečně Bc. A pak přijde  chvíle, kdy se všechno začne hroutit a  vy s tím nemůžete nic dělat a jen si říkáte jak jste se mohli stresovat něčím v tu chvíli tak bezvýznamným, jako jsou nějaké zkoušky.



Jdete s kamarádkou po ulici a povídáte si, protože jste se hodně dlouho neviděli a najednou vám začne zvonit telefon, volá jedna z vašich nejlepších kamarádek. Zvedne to a na druhé straně ticho, v tu chvíli  dostane strach jestli se něco nestalo, jestli se třeba  nepohádala s přítelem nebo tak. A najednou se ozve hlas jejího přítele, který vám řekne, že umřela a že by určitě chtěla abych byla první, komu by to měl říct.  V tu chvíli se  pro mě úplně zastavil svět, nic jsme nechápala. Připadalo mi, jako by to šlo všechno kolem mě a netýkalo se mě to.

Kamarádka si  začala týden předem stěžovat, že ji bolí záda, týden lítala po doktorech, kde ji maximálně odbývali injekci, že si má dat nějaký teplej zábal a že to přejde. A  teď je už je pryč. A diagnóza je taková, že měla masivní trombózu. Dvacetiletá holku nezajímala žádného doktora natolik, aby  něco zjistili  a teď už je pozdě.

Nechápu to, nechci to pochopit, protože to by znamenalo připustit si, že je opravdu pryč. Že už ji nikdy neuvidím, nebudu sní mluvit a neobejmu ji. A  na tohle prostě v tuhle chvíli nemám.




I'll keep a part of you with me

And everywhere I am there you'll be

And everywhere I am there you'll be
There You'll Be


You May Also Like

5 komentářů

  1. Moc mě mrzí, že jsi přišla o blízkého člověka. Bohužel vím, jaké to je. Žádná slova nepomůžou. Chce to jen čas. Buď silná.

    OdpovědětVymazat
  2. viděla jsem ji dvakrát... ale to mi stačilo, abych si o ní udělala svůj obrázek... tohle si nezaslouží nikdo a kor ještě ona... člověk, který má v sobě jiskru... život!!! a záměrně píšu přítomný čas, protože ke mě to ještě nedoputovalo... a mám pocit, že až mi to dojde v plném rozsahu, rozložím se na atomy... :(

    OdpovědětVymazat
  3. Když jsi mi to včera psala, tak jsem prostě nechápala... a asi ještě pořádně nechápu. Tohle je prostě.... špatný, nemělo by se to dít a zvlášť ne takovým lidem, jako je ona a v jejím věku. Vůbec si nechci připustit, že se to opravdu stalo :(

    OdpovědětVymazat
  4. Smrt je smutná událost a když se to stane takhle mladému člověku, je to ještě horší..
    Přeji ti mnoho sil, ať toto těžké období překonáš. Uvidíš, že čas všechny rány zahojí.

    OdpovědětVymazat
  5. Bože můj, to mi nahnalo hrůzu a slzy do očí! :(

    OdpovědětVymazat

Instagram