Jak produktivně využívat svůj čas aneb kdo mě to naučí?

by - září 15, 2013


Už tři hodiny se válím v posteli a můj jediný pohyb je, když mi dojdou kapesníčky a já se kvůli své nechutné rýmě musím  zvednout.  Sex vyčerpává.


Celý včerejší den jsem strávila focením. Stihla jsem u toho chytnout rýmu a nechat si natéct do bot. Ať žijí zimní boty od Bati! Kvalita se pozná, že? Nějaký typ na obchod, kde mají pěkné boty a nezrujnuje mě to?

 Já  si třeba nemůžu vynachválit  "zimní" boty z  H&M. Už je budu mít třetí zimu a jsou pořád v super stavu. Což mě samotnou dost překvapuje. Jen mají téměř všechno na podpatku a já bych ráda  něco i bez.

Když je řeč o botách, tak zrovna jsem si koupila tyhle. Původně jsem je chtěla v modré, ale nebyla bych je schopná zkombinovat, takže  jsme si nakonec pořídila černé:)

Co vy na ně?:)



Dalším mým problémem byl kabát. Mám sice jeden  moc pěkný z  H&M, ale bohužel se hodí  pouze k botám na podpatku a ten druhý je zase moc tenký. Ráda bych ráda vytáhla svůj  zimní kožíšek, ale lidi by na mě asi koukali jak na magora. Takže jsem si nakonec koupila tenhle cardigan, i  když to, že nebudu vypadat jak magor, to vylučuje:))


Warm Outerwear Cardigan Long Sleeve Jacket Coat Women Lady Hoodie Winter 3680



Jinak jsem si do košíku přihodila ještě pár pásků různých barev, protože těch mám doma nedostatek. A tím moje nakupování končí, i když bych ráda pokračovala. Momentálně jsem  zamilovaná  do kabelky z H&M, ale bohužel  mám smůličku.

Joo a hned, co  konečně do skladní zboží na maqpro.cz a já  přijde mi to, co mám vybrané. Můžete očekávat článek  na téma dekorativka. V poslední době na ní hodně ujíždím mnohem víc než na oblečení!:)


A na závěr ukázka z nedávného focení, u kterého jsem si i líčila.






You May Also Like

3 komentářů

  1. taky bych potřebovala nějaké podzímnězimní botky. Mám jen tenisky, lodičky a pak zase až kozačky, takže nic na toková ta meziobdobí. Jinak jako vždy - moc povedená fotka. Jen je škoda, že tě stála rýmu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tvoje fotky jsou prostě krásný! :))

    OdpovědětVymazat