Jak jsem se stala černovlasou.

by - září 22, 2013

 Udělala jsem zásadní krok a obarvila se na černo. Ani nevím jak jsem k tomu vlastně došla. Černou jsem měla na hlavě naposled v prváku na  VŠ a asi to chtělo změnu:)

A jelikož  za chvíli   jdu mezi  lidi, rozhodla jsem se to pojmout   formou Před/Po . Přeci jen, jako  černovlasá se budu malovat trochu jinak než jako zrzka.



* na fotce před mám řasenku, a fotka je bez retuše, i když mi to možná nebudete věřit:))


Co jsem všechno použila:


1.   Make-up Loreál Lumi Magique
2. Sada korektorů
* k nanášení make-upu a korektoru používám Beautyblender a nemůžu si ho vynachválit. Měla jsme možnost vyzkoušet i jeho levnou napodobeniny z ebay a  je to jak nebe a dudy. Pokud vám není líto do něj investovat  cca 400 kč, tak směle do toho. Protože já už třeba na štětec ani nešáhnu:)

3. Podkladová báze pod stíny - Alverde
4. Stíny Sephora
5. Kleštičky na řasy z Oriflame
6.Řasenka Miss Sporty- Pump up Booster
7. Tužka na rty a rtěnka Miss Sporty
8. Transparentní pudr Dermacol a tvářenka Shiseido

Štětce: na pudr, na tvářenku, na rty,na obočí, stínovací a kartáček na rozčesání obočí

Mějte se kocouři:)






You May Also Like

7 komentářů

  1. Sice mi k tobě víc sedí zrz, ale musím říct, že černá ti také moc sekne. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mi připomínáš Sněhurku :-) Sekne ti to :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Černá ti moc sluší! Už jsem lajkovala na FB, jak ti jedna slečna psala - sněhurka, fakt ti to sluší! ;) ..Moc se mi líbí, jak líčíš. Ten make-up si asi pořídím. Jsem fascinovaná obočím! Také bych si přála umět jej tak krásně nalíčit ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadáš jako úplně nový člověk, sluší

    OdpovědětVymazat
  5. Chtěla bych mít pleť jako ty v tom případě. Už na FB jsem si říkala, že máš nějaký tmavší vlasy. A hele...nechtěla bys sem hodit nějaký tipy, jak se mají líčit zrzky, to mě tedy zajímalo! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Obdivuju, jak se dokážeš tak hezky nalíčit :) Já se sama nalíčit moc neumím :(

    OdpovědětVymazat

Instagram