7.9.2013

by - září 07, 2013

Nejlepší je něčím se zaměstnat, protože bulením se nic nevyřeší a ani neudělá. Takže jsem opět začala upravovat fotky, které jsem v srpnu fotila a začala i fotit. K tomu mě ještě čeká hledání práce a bytu  v Olomouci. Takže toho nakonec bude až až.



Vítězky Giveaway

Vím, že jsem vám vyhodnocení slíbila už v neděli, ale bohužel k okolnostem, jsem toho jaksi nebyla schopná. Tím se vám moc omlouvám a tady jsou  vybrané slečny.

PS:  Výběr probíhal takto - napsala jsem si na papírek čísla komentářů, rozdělila je podle jednotlivých náhrdelníků a u každého jeden vylosovala:)


1. Náhrdelník - Bylinka
2. Náhrdelník - Nat
3. Náhrdelník - Leniile

Vítězkám moc gratuluji a  doufám, že jsem vám aspoň trochu udělala radost. Během víkendu ode mně můžete očekávat e-mail:))


 Potřebovala bych od vás pár rad:)

1.  Doporučte mi prosím někdo   nějaký ucházející mobil. Cena by měla být cca max do 5 tisíc a měl by mýt  relativně ucházející foťák.

2.Nějaká dekorativka, co má pořádné stíny, které jsou dobře pigmentované a nepráší.  Nejlépe matné. ? Chtěla jsem od inglotu,ale hrozně mě rozčiluje, že tak moc práší. Plus aby mě to nezruinovalo :D Takže jeden stín tak do 150 kč:)

3. Za úspěšné složení státnic, jsem dostala darem abych si vybrala hodinky jaké chci. Myslela jsem si, že už mám jasno, ale nakonec prd a skončila jsem úplně někde jinde. Takže mi prosím poraďte, jaké by jste brali vy?:))






You May Also Like

9 komentářů

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. mobil do 5000 s ucházejícím foťákem je podle mě Xperia L, také po ní koukám :)hodinky se mi líbí oboje, těžko říct, které bych vybrala ...hodně štěstí s výběrem a drž se ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, moje první výhra!! :D Jinak všimla jsem si, že mi u komentáře do giveaway chybí mail, tak ho napíši sem : blog.007@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě jakákoliv Xperia! Já mám Xperia Pro s qwertz klávesnicí a miluju ji! A foťák je na moil taky moc dobrý. Kolikrát ani neni poznat, která moje fotka je focená mobilem a která foťákem. :D Sice nemám žádnou zrdcadlovku, ale stejně. :)

    OdpovědětVymazat
  5. mobil mám sama slabě přes 5, htc desire x a nemůžu si ho vynachválit :)
    Olomouc? ale ale, tak vítej, kočko ;)
    a z hodinek se mi líbí ty vlevo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Z hodinek se mi líbí ty nalevo a telefon ti bohužel moc neporadím, jelikož sama mám Nokii - sice docela novou, ale bez foťáku, ale je barevná! :D No co...vystačí! ;) A pokud jde o práci...tak hodně štěstí, není to sranda, ale v HáeMku berou v Olomouci, zato v Liberci jenom na jednu pozici, co jsem koukala. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Fíha, tak to ma výhra moc teší! :-) z hodiniek za mňa určite tie vľavo :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych si koupila spíš ty vpravo, jsou zajímavější :). Jinak gratuluju ke státnicím! A dobré stíny jsou od MAC, nebo Make-up Academi, co jsem tak slyšela :).

    OdpovědětVymazat
  9. Jééé, děkuju za výhru, udělala mi obrovskou radost! :-) Dneska jsem se vrátila z Londýna a na mailu mě čekalo takové krásné překvápko! :-)
    Olomouc je krásná, už tři roky je mou studentskou domovinou :-)
    Hlasuju pro ty hodinky nalevo! :-)

    OdpovědětVymazat