28.9. 11:20

by - září 28, 2013

V poslední době se nějak nedaří. Pořád nemůžeme najít byt, který by se nám líbil, při  pohledu na jeho koupelnu by se nám nechtělo zvracet a nezruinoval  by nás.
Dalším problémem je práce.  Desítky životopisů odeslaných a dočkala jsem se pouze jedné odpovědi a to byla ta, že pozice už je obsazená. Fakt smutný. Pomalu mě to přestává bavit a nemám ani energií.

Nemůžu vystát některé lidi.   Vím, že jsem konfliktní člověk a vytočí mě každá blbost, ale tady už mi asi za chvíli pukne hlava vzteky.  Myslím, že byla chyba přestat brát po pohřbu Lexaurin. navíc bych si už měla zvyknout, že lidi jsou idioti a myslí si, že  je všechno zadarmo. Nezvykla!

Momentálně mě čeká pár věcí, které musím udělat, i když se mi do nich vůbec nechce.

1. Uklidit pokoj
2. Dát vytisknout fotky
3. Udělat album
4. Udělat foto knihu
5. Vyčistit a přeinstalovat starej notebook
6. Vyfotit věci na votocvohoz.cz
7. Dodělat fotky
8. Vyřídit zprávy

A milion dalších věcí.

Líbil se vám  článek o šatech? Chtěli by jste případně nějaký další v podobném stylu?

You May Also Like

4 komentářů

  1. Nehorázně se bojím, až jednou budu hledat práci... Ať se brzo zadaří!
    Článek s šatama byl super a zároveň dost na nic, protože u něj člověk jen slintá a přepočítává své úspory! =D

    OdpovědětVymazat
  2. dřív jsem počítala, kolik životopisů mám poslaných... teď už nepočítám, ale přes 50 jich je určitě... je to šílený a začínám být podobně bezradná a frustrovaná jako ty. Člověk se snaží jako idiot, píše na pozice, kde chtějí třeba už "jen" učňák a stejně mu přijde odpověď, že nevyhovuje jejich požadavkům.... je to zamotaný kolotoč. Nemáš praxi, tak tě nevezmou... kde ale tu praxi máš asi sehnat, když jsi zrovna vylezla ze školy? Radši se nebudu rozčilovat...
    Nedávno jsem četla jeden úžasný článek a viděla v něm super nápad na takovou vzpomínkovou knihu. Paní do ní lepila třeba vstupenky do kina, vystřihovala fotky, ale i obrázky z časopisů, dělala různý barevný nápisy, lepila nálepky a vylisovaný kytky... hrozně se mi to líbilo, takže až budou finance na nákup všech potřebných serepetiček, tak se chystám něco podobného uklohnit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já poslané životopisy počítám, momentálně jich je 63 a pořád nic! Takže vítej v klubu, asi si budeme muset založit nějakou firmy, abysme mohli pracovat. :D :/ Souhlasím s Infary o vyjádření článku s šaty. Dala by jsi sem třeba i článek o líčení, když už máš na to ty školy, kurzy? ;)

    OdpovědětVymazat
  4. S bytama je to těžký. My teď s přítelem hledáme něco starého a nepěkného, abysme si to mohli zdokonalovat po svém :-) jinak se fakt nedá najít nic levného a (už) pěkného.
    Někdy si říkám, že bych měla zkusit Neurol, protože chování některých lidí je neskutečné...

    OdpovědětVymazat

Instagram