Víte, kdy si připadáte jak jak největší tupec pod sluncem?

by - srpna 20, 2013


Když si čtete posudek.....

Měla jsem za vedoucího dědulu, který  jde do důchodu a je znám svými pěknými posudky pro svoje studentíky. Jak jsem parádně narazila.

Na bakalářce jsem makala cca a měsíc a půl a už takhle byla vystresovaná, že to nestihnu,ale nakonec tamtadádá. Bakalářka svázaná a vy ji odevzdáváte. Pak už zbývá jen čekat. No a tak jsem se dnes dočkala.

Jak už bylo řečeno, učitel píše pěkné posudky, takže mě ani neudivilo, že moje spolužačka, která na bakalářku srala jak nejvíc mohla, její výzkum byl šílený a celkově  celkově práce měla "značnou " úroveň dostala i tak  VÝBORNĚ.

Tím pádem  jsem  byla docela v klidu a říkala si, že horší než ona to  určitě nemám, takže  fajn. Ovšem chybička se vloudila.

Hned jak mi posudek přišel, tak jsem se  prvně koukla na doporučenou známku  a ta byla na rozmezí VELMI DOBŘE A  DOBŘE. Přiznám se, že v tu  chvíli se mi udělalo fakt špatně, začala jsem bulet a moje sebevědomí kleslo někam do kanálu mezi ty největší hovna.

Ano žádná tragédie to není, ale když víte, že někdo se na to úplně vysral, kupu toho zkopírovala  udělal takovej dotazník, kterej nedává smysl má mnohem lepší známku než vy, tak si opravdu připadáte  úplně k ničemu.

Perlička na závěr:


Úryvek z posudku dotyčné spolužačky:

Přístup autorky ke konzultacím je odpovědný, založený na svědomité přípravě. 

A moje milá spolužačka nebyla na konzultacích ani jednou!
Já se tam snažila chodit, psala mu maily x krát za tejden, na který mi ani jedou neodepsal.


Teď  ještě čekám na posudek oponentky. Abych řekla, ani ho vidět nechci. Jdu si vykopat jámu, do který si vlezu a  už nevytáhnu čumák.

You May Also Like

4 komentářů

  1. Tak je to vzdycky, ti,c o se nesnaži, se nejak nejlip ze všeho vyližou, ale kdyz je clovek poctivej, dela vsechno svedomite a aby to bylo co nejlepsi, nakonec se mu to i vymsti. jako Gabčo bud v klidu. urco to i tak zmaknes obhajit a bude to super a skvely pocit, ze to mas z krku a pak se te znamce a nejakym posudkum jen zasmejes a hodis to za hlavu :) uvidis. drž se. pevny nervy. a verim ze oponentuv posudek se vyvede lip. chapu, ze je to pred statnicema rana, kterou jsi nečekala, sama se toho děsim, ale pak se tomu zasmejes :) a bude ti to pripadat jako nic :) pevny nervy. at uz je to za tebou !!!!!! moc ti drzim pesti!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. ou :( ale tohle je snad klasika, ne? :( prostě ti, co na to nejvíc serou, vždycky nějak prolezou, někdy i výborně, jak vidno zde. A ti, co fakt makaj a dřou se s tím, tak dopadnou... :(
    koukni, nic není ztraceno, je to sice krutě nefér, ale klid. Nesmíš z toho být smutná nebo tak něco. Máš před sebou státnice a potřebuješ teď všechen optimismus světa. Takže nádech, výdech, vona na to slečna jednou dojede. To se neboj.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, nespravedlnost je bohužel všude. >.< Taky jsem podobnou situaci už několikrát zažila.

    OdpovědětVymazat
  4. hele... tohle prostě nesmíš řešit. Nedívej na to, jaký posudky mají jiní, ale soustřeď se na ty svoje a snaž se vypilovat obhajobu. Posudky ještě o ničem nerozhodují. Já měla posudky docela dobré, ale z vlastní zkušenosti vím, že obhajoba rozhoduje. Takže tfuj, tfuj, tfuj a vydrž. Už ti chybí jenom kousek :)

    OdpovědětVymazat