Necklaces Kingdom

by - srpna 22, 2013

Posudek číslo 2 bohužel taky nedosahuje  mých představ. Celkově si na nás hodně smlsli, jedna spolužačka má nedoporučeno k obhajobě, pár z nás má ucházející posudek od vedoucího,ale za to rozkošnej od oponenta a někteří mají na hovno oba dva. No budeme si říkat, že hlavní je to obhájit! i když je pravda, že nic moc posudek vás zrovna nemotivuje k tomu aby jste se vrhli na učení.

Ale tak dnes o něčem jiným. Momentálně mi domů přišel mega balík s kosmetikou a ještě mě čeká cesta do Prahy na  Svatební vizážistický kurz a tím pádem si i vyzvednou balíček od Maqpro a  zajít si do Inglotu a do Macu. Takže vás jako (bezesporu čerstvá Bc.!) obšťastním článkem o škole Surface a novými přírústky v kosmetickém kufříku. Moje peněženka zapláče.


Tak  a teď vám ukážu pár radostí z oblasti bižuterie, u které se tak ráda uklidňuji. Dneska zaměřené vyloženě na náhrdelníky a řetízky. Na těch ulítávám nejvíc. Možná proto, že se můžu ohánět tím, že je využiji u focení:)

Fashion  blue bib cluster necklace statement necklace XL015





eBay Image Hosting at www.auctiva.com




A na závěr jsme si koupila s moji roztomilou sestřičkou tenhle roztomilej řetízek:))



A co vy?
Máte rádi tenhle sty, nebo radši něco umírněnějšího?:)
Klidně házejte do komentářů, co se líbí vám:)





You May Also Like

5 komentářů

  1. nu, tedy, není to přímo můj styl. Líbí se mi ten první, ačkoliv je docela masivní, tak mi padl do oka :) a samozřejmě ten poslední, to je tak něžné a roztomilé :)

    jinak k posudkům. Je to sice na nic, člověku to zkazí náladu, když se s tím štve a výsledek je takovej, jakej je. Ale jak vidíš, mohlo to být i horší, takže nádech, výdech a hurá do učení :) ať jsi ta Bc. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Můj styl to není, ale líbí se mi to! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. ten poslední je krásnej, jen by mi neslušela ta zlatá :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. já ujíždím na náušnicích... řetízky zatím moc ne-e, ale už sem tam pozoruju, že pokukuju i po nich :) vybrala jsi hezké kousky

    OdpovědětVymazat
  5. ať žije ebay... já jsem z náušnic přesedlala právě na náhrdelníky... i když to nenosim, moc ráda se na to koukám, taky uchylka :D
    hele, měla jsem nedoporučeno k obhajobě, a víš jak to dopadlo :)

    OdpovědětVymazat

Instagram