Modelína hadra

by - srpna 14, 2013

Za 14 dní státnice a tak vymýšlíme spoustu  blbostí jen aby jsme se vyhnuli učení.  Zvládla jsem perfektně uklidit pokoj a ještě se nechat vyfotit:)


Tak tady jedna moje děsně modelkovská póza. Asi jsem se měla dát na tuhle dráhu, ha ha ha:D


A teď se jdu fakt učit! mějte se fanfárově!:)

You May Also Like

6 komentářů

  1. jojo, to znám... před státnicema byly všechny činnosti mnohem lákavější a důležitější než učení :) neboj, to zmákneš. držím palce i pěsti :)

    OdpovědětVymazat
  2. Byla by jsi dobrá modelka! :D Navíc jsi i hezká a takový zajímavý typ, tak proč ne. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mnoho štěstí a pevné nervy :)))) mysli spíš na to, jak budes mit za par dni klid a volnoo :) moc ti drzim palce!!!!!! drž se holka!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně štěstí! :) Pak dej vědět, jak jsi to zvládla. A fotka se mi líbí, však už jsem lajkovala na FB :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jaké "ha ha ha", ty ses vážně mohla dát na modelkovskou dráhu, jsi zajímavý typ a pózovat umíš :-)
    Úplně se poznávám v tom rozplánování dne před státnicema - uklizeno, uvařeno a učení až nakonec :-D

    OdpovědětVymazat