Když máš v hlavě piliny, vypadej aspoň dobře.

by - srpna 20, 2013

Mám za sebou několik chvil kdy jsem měla nervy naprosto v kýblu a řvala,řvala a zase řvala. Abych řekla pravdu, je mi líto lidí, kteří se mnou budou trávit čas do státnic. I když nastala  docela pozitivní změna, prostě jsem se smířila s tím, že si to všechno holt do hlavy nenarvu. Ovšem to stejně nevylučuje další vlnu  alá magor :))

Dnes jsem si koupila šaty ke státnicím. Téda,  spíš mi je koupila babička + jako bonus naprosto krásný svetr. Mám super babičku, i kdybych ocenila kdyby mi furt neříkala, že se mám učesat, rovnat si oblečení a nehubačit. I ta druhá má  úplně stejné řeči!:D

Chtěla jsem něco něco slušnějšího, abych nevypadala jak nějaká rajda a abych ty šaty mohla nosit i někam jinam.  Tyhle jsou z jednoho butiku ve Vrchlabí.

Nejprve jsem šáhla po šatech, které mi připadaly tak nudné a obyčejné, že by  z nich člověk u toho nakupování usnul. Ovšem, když jsem se do nich v kabince narvala, málem mě omylo. Sice měly výstřih až u krku a délku ke kolenům, ale byly tak obtáhlé, že bych snima mohla jít tancovat k tyči. Babička se zděsila a oznámila mi, že  tyhle opravdu ne, že bych mohla někoho pohoršit! Ovšem byly  super a to je co říct nemám ráda všechno co mě moc obtahuje. Takže nakonec vyhrály tyto!:)

* fotka odpovídá tomu, že je focená  teď večer v koupelně a stejně tak moje oči alá feťačka. 

Možná že  až se budu chtít  před dnem D uklidnit,  pokusím se udělat nějaký photoshoot jak s doplńkami, tak s líčením jak bych chtěla ke státnicím vyrazit:)


Co se týče státnic tak umím 12/40 - máme tři  úžasný okruhy z čehož jeden je docela dobrej, druhej docela ujde a třetí je totálně k hovnu. Takže pokud se naučím ty první dva, ten třetí poseru :D  musím se začít modlit, mí štěstí a naučit se mluvit pomalu. Joo a ještě nemáme posudky! Naše škola má výbornou úroveň!

Můj plán na čtyři otázky denně těžce ztroskotává a jako bonus mám jeden okruh plnej sraček, který musím předělat.

Tak oka, jdu se ještě zabývat  vytvářením děsně super otázek a představovat si jak příští pondělí budu mít narvané všechno v hlavě a v úterý, středu a čtvrtek už budu jen opakovat.

Giveaway ukončím 2.9. Prvně jsem měla představu že prvního, ale nevím jak moc je to reálný, protože pokud to udělám, tak se se výstavně zmastím a pokud to neudělám, tak se zmastím stejně  akorát ze žalu! :D


A na závěr -  trocha rtěnky  a řasenky stačí k radosti :D



You May Also Like

5 komentářů

  1. Určitě to zvládneš! :-) Taky jsem šla ke státnicím v květnu s tím, že jsem některé otázky neuměla a i tak jsem to nakonec dotáhla do vítězného konce :-) A to jsem měla státnice rovnou dvoje a posudek jsem dostala taky na poslední chvíli, to je asi všude stejný :-) Šaty jsou krásné a sluší ti, to už je polovina úspěchu :-)
    Držím pěsti, aby ti ještě zbyly síly na zapíjení státnic, mně už nezbyly, takže jsem se akorát odebrala na oběd se spolužačkama a pak spát, protože jsem poslední noc jela nonstop :-D

    OdpovědětVymazat
  2. souhlas s komentářem nade mnou :) státnice jsou děs, zlatá maturita. Každopádně, držím palce. Víš, jak se to říká - nemusíš všechno umět na A, ale z každé hloupé otázky na E. Ačkoliv mám pocit, že i tohle je více než nereálné :/

    šaty jsou krásné, moc ti sluší. drž se, Gábi, zvládneš to, určitě jo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Budu hodně držet palce! Já taky ještě před dvěma měsíci chtěla jít chcípnout do houští a pořád jsem brečela, ale zvládla jsem a ty určitě taky, jsi okouzlující mladá dáma, tak co by ne? :D Chtěla bych vypadat jako ty na tý druhý fotce, úplně jsem se do ní zamilovala. :D A taky jsem říkala, jak se zmastím, nevyšlo to. :D A jsem docela ráda, že jsem se vyhnula bolehlavu.

    OdpovědětVymazat
  4. žlutý voči ti sluší :D :) šaty nejsou moc vidět, ale určitě budou super!
    tak hodně štěstí, však ty to zvládneš ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni s tou pouhou řasenkou a rtěnkou ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat