Každý může vypadat dobře! Jen si nechat poradit.

by - srpna 07, 2013

V poslední době se docela často setkávám  s jedinci, kteří by rádi pěkné fotky, ale začnou mi  psát jak jsou oškliví, případně tlustí atd... Abych řekla pravdu  takovéhle řečí mě akorát prudí a nezajímá mě to... I kdyby měli hlavu hranatou a a zadek takovej, že se nevlezou od dveří ,tak si  myslím, že vždycky se s tím dá   něco udělat. Ať už se pěkně nalíčit, vybrat vhodnější oblečení či doplňky, všechno jde!


Zrovna nedávno jsem fotila plnoštíhlou slečnu a opravdu jsem nemusela poslouchat jak je nechutně tlustá, ošklivá a maková.
U tohoto focení jsem jsem měla příležitost i líčit. Předem jsem se domluvily  na detailech  s  tím, že slečna se obvykle skoro nemaluje a používá jen řasenku. Tak jsme chtěli něco výraznějšího aby prokoukla. A povedlo se!:)



Ovšem ne vždycky všechno probíhá hladce.  Nemám ráda, když si mi někdo stěžuje, viz výše. Ovšem co mě dokáže vytočit je to, když si dotyčnej nenechá poradit. Od líčení, přes vlasy  a až k oblečení. Pořád mi bude cpát, že se chce fotit  z této strany, i když  póza není dvakrát lichotivá.  Stejné je to s tím , když předem řeknu, že líčení alá panda není to pravé a pak mi na  focení   stejně  choděj lidi s černě orámovanejma očima, které jim absolutně nesluší a vypadaj jak šašci. A prosím, nikdy si na focení neberte tričko s mega flittrovaným nápisem typu : ,,I am sexy! Protože je to všechno, jen ne sexy!


You May Also Like

6 komentářů

  1. proboha :D docela jsi mě pobavila, ale dovedu si představit, jak tě to ničí, vzhledem k tomu, že je to jedno a to samo :( někteří lidé jsou prostě všichni stejní. Nenaděláš...

    OdpovědětVymazat
  2. To chce napočítat do deseti a mít svatou trpělivost, ale vím, že s lidmi je to někdy těžké. Ty fotky jsou pěkný. I když je slečna plnoštíhlá, říkám si, že bych chtěla vypadat jako ona. Fakt se ti povedly a musím říct, že je pěkně namalovaná. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto ti rozumím! Já se už kolikrát setkala s tím, že mi slečny říkaly, že nejsou fotogenické. Jendou mě úplně vytočila, když mi slečna napsala "fotky pěkný, děkuju, ale já se sama sobě na fotkách prostě nelíbím." Já říkám, že každá žena má své kouzlo a je něčím krásná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Slečna je opravdu krásná :) a je fajn, že si věří :)

    OdpovědětVymazat
  5. každý je něčím zvláštní a když se chce, všechno jde... :) jde jen o to, překonat hrdost a nechat si poradit... poslední dobou taky víc koukám, jak je jaká slečna oblečená nebo namalovaná a je pravda, že černě orámované oči sluší opravdu jen málokomu...

    OdpovědětVymazat
  6. Fotit se teprve učím a fotila jsem zatím jen asi 3 cizí lidi, ale už jsem se s tím taky setkala. "Semnou to bude těžké, já jsem děsně moc nefotogenická a ve všem vypadám tlustá..." to člověka dokáže pěkně oprudit.
    Fotky se to hrozně moc povedly. Hlavně ta druhá je překrásná! Já bych fakt chtěla umět fotit jako ty!

    OdpovědětVymazat

Instagram