Giveaway - Náhrdelníky

by - srpna 16, 2013



Rozhodla jsem se být dneska ohromně milá a hodná. Proč by taky ne, když mám samé milé návštěvníky, co píšou hezké komentáře!

O co se bude soutěži? Mám tu pro  3 z vás náhrdelníky:)


Náhrdelník č. 1




Náhrdelník č.2


Náhrdelník č.3



A jak můžete vyhrát:

1. Sledovat blog přes GFC ( pravý sloupek)


3. Napište váš email  a který  náhrdelník by jste chtěli 

Hodně štěstí!:)

You May Also Like

11 komentářů

  1. Sleduji a zbožňuji tvé fotografie. :)
    Náhrdelník asi č.3 :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vše splňuji , tak uvidím :-)
    Náhrdelník číslo 2 , vendula.zouzalikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. ó jak jsi štědrá! :D :)
    krejdom.blog@seznam.cz
    náhrdelník č.3 je nej :D

    OdpovědětVymazat
  4. HajkovaVeronika@email.cz
    Krásné jsou vsechny, ale me nejvic nadchnul ten prvni :)

    OdpovědětVymazat
  5. natalia.gazova@gmail.com
    náhrdelník č. 2

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduju, lajkuju (vlastně lajkovat nemusím, už dávno mám splněno :D) a nemůžu si vybrat :D
    Tak já jdu do toho prvního ;)
    annieemail@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. splněno:)
    denisa.hartmannova@email.cz
    Líbí se mi ten druhý náhrdelník:)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí tvoje fotky, máš talent :)
    Sleduji :)
    Líbil by se mi náhrdelník č.2 :)
    lucazima@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Všechny tři jsou krásné, ale nejvíc se mi líbí asi ten 1. :-)
    Na FB tě sleduju už nějaký ten pátek a teď tě už konečně také pronásleduju skrz blog, takže podmínky splněny :-)

    Emaily mám dva, jedním tě sleduju přes Fb, druhým (blogoým)tady, tak radši napíšu oba:
    e-machova@seznam.cz (FB)
    hierbezuela@seznam.cz (follow)

    Hezký den a ať jde učení! :)

    OdpovědětVymazat
  10. lucinkabalintova@gmail.com
    náhrdelník č.1 :)

    OdpovědětVymazat
  11. kmetickova@seznam.cz
    Číslo jedna ooo gabrielo prosim :-D

    OdpovědětVymazat

Instagram