Co bych ráda za státnice

by - srpna 27, 2013

V pátek ve 12:00 mě nejspíš mrskne. Ovšem dnes jsme došla k názoru, že to prostě udělám. TEČKA.


Tak aspoň malá motivace, když už mě nemotivuje  ten titul, který mi bude docela k hovnu.

1. Hodinky Guess - mohly jste je vidět už dřív. Jsou naprosto dokonalý a určitě mi budou ohromně slušet :D

2. Společenské šaty - v poslední době miluji dlouhé sukně a dlouhé šaty. Jen nevím jakou barvu.Jaké se vám líbí nejvíc?:)





3. Náušnice k šatům - buďto tyhle nebo něco v podobném stylu:)


Teoreticky jsem velice skromná:D Všichni okolo mě chtějí auto:D 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Autou je naprd, hodinky by měla mít každá mladá dáma a tyhle jsou luxusní! Mě před absolutoriem motivovalo akorát to, že se pak opiju, ať by to mělo dopadnou jak mělo...a když nám řekli, že jsme to daly, šly jsme na frisco a na panáka vodky a pak jsme měly problém dojet domů! :D :D A nakonec z velké opíjecké (?!) oslavy nic nebylo, naštěstí, nedovedu si představit ten bolehlav! :D :D :D A z těch šatů se mi nejvíce líbí asi ty oranžový a hnědý (neumím pojmenovat, jaká barva to přesně je, řekla bych meruňková?!) ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se líbí ty světlounce růžový šaty :)

    OdpovědětVymazat

Instagram