Před/Po č.2

by - července 04, 2013

Dnes pár fotek před/po.  Budou jen tři, protože mám v počítači hrozný bordel a nemůžu nikdy nic najít, ale aspoň něco.


Máte tyhle příspěvky rádi nebo by jste uvitali něoc jiného?:)


1. Jiřinka. Řekli by jste této paní že má po dvou dětech? Já rozhdoně ne!7




 S tímhle post procesem mi trochu pomáhala Terka,ale teď už vím jak na to.



V poslední době je nějak moc těhulek:)



A na závěr moje krásná maminka. U které mi sice ujelo obočí,ale i tak  bych to hodnotila jako výkon ,,nad očekávání"


You May Also Like

7 komentářů

  1. Jste si s maminkou podobné. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak druhá fotka před/po rozhodně NE. Paní, i když je trochu oplácanější, má očividně dost sebevědomí a má sebe samu takovou ráda, když se nechá takto vyfotit. V tom případě by mě osobně urazilo, kdyby fotograf moje fotky takto zeštíhlil, protože mi tím dává najevo, že mu připadám příliš ošklivá na to, aby mě zveřejnil "původní".
    Pokud byla tahle úprava fotky na žádost zákaznice, tak se prostě má nechat fotit jinak, když je s takovými svými fotkami nespokojená, a ne lhát do kapsy sama sobě i ostatním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, tohle je ten případ, že mi po focení bylo oznámeno ať uberu 10 kilo a zvěším prsa.

      Vymazat
    2. ježiši... takhle to normálně chodí, lidi se nechavaji fotit s prosbou retuše a pod... je to smutny, ale je to tak. A dneska je to častej jev nejen v časopisech...

      Vymazat
  3. Po 2 dětech ? :D tak to bych neřekla ani omylem...

    OdpovědětVymazat
  4. Druhá fotka se mi nelíbí vůbec. Nic proti nikomu, ale buď se takhle nefotit, když nemá člověk postavu modelky, nebo na to dát bacha. Ta retuš určitě nee teda. Ne že by nebyla dobrá, ale to už fakt není focení.. Ale první fotka, ta je parádní před i po.. taky tak chci po dvou dětech vypadat :D a třetí ta černobílá sedne :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já tedy proti retušování svým způsobem nic nemám, jen mám raději přirozenější fotky. Asi souhlasím s předešlým komentářem, že buďto na to má slečna postavu, nebo se tak prostě fotit nenechá. Ale ty jsi odvedla výbornou práci.
    Moc se mi líbí ta fotka s bříškem. Já jsem holt na ty těhulky a svatby :D

    OdpovědětVymazat