Kristýna

by - července 15, 2013

Projížděla jsem tak fotky a rozmýšlela se, které bych vám ukázala. No mco toho an výběr nebylo, jelikož z nejnovějších sériích, co jsem za poslední dobu anfotila mám většinou hotové tak  jednu nebo dvě fotky a to se mi moc ukazovat nechce. Až toho bude víc.

Tak tady máte přibližně 2 ěmsíce  staré fotky Kristýny. jen si nejsem jsitá zda jsem vám ji náhodou už neukazovala,ale to je jedno:D













You May Also Like

3 komentářů

  1. Myslím, že neukazovala :) Jsou strašně krásné :) Moc se mi líbí to prostředí, kde je to focené :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec mi k té slečně nesedne to oblečení. Nevím proč. Každopádně fotky jsou fajn, líbí se mi ta třetí (v lese).

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky a moc hezká slečna! .. a má mojí puntíkatou halenku! :)

    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Instagram