Jak jsem si dala předsevzetí...

by - července 13, 2013

Dostala jsem pojistku a nakrásno si plánovala jak za ni pojedu v září k moři. A ono ejhle. Začíná se mi srát noťas. Už docela dlouho je v takovém pofidérním stavu, ale já si naivně myslela, že to ještě vydrží. Noo a  jaksi měl nějakou zástavu a nešel zapnout. Což mě docela dost vyděsilo. Bejt bez noťasu je  v mém případě jako bejt  bez ruky, navíc v něm mám asi milion fotek a přijít o ně by byl značně velkej pech. Ještě ke všemu když kupa z nich není ještě upravená.

Po bližším zkoumání toho mého veterána jsme došli k názoru že oprava by se pohybovala tak kolem 5 tisíc. Takže radši koupit novej než rvát prachy do starýho, kterej  se stejně může znova podělat.
Takže jsem si vybrala tohohle krasavce!

Má dobrej procesor, grafiku a paměť 1TB.  A jako bonus  má pěknej desing.  Musím se přiznat  že z toho důvodu jsem  zamítla  Lenovo, který stálo o litra míň a  až na paměť 500GB, bylo   skoro stejně výkonný. jenže  vypadal jak krabice. Jsem v tomhle ohledu hrozná!



Štve mě, že nedělám nic jiného, než že neustále cpu do něčeho prachy.  Momentálně si ještě musím koupit novou kartu do foťáku, protože se mi ta moje rozpadla vejpůl. Jako bonus mi upadl ze stativu  "držák na blesk" takže budu muset někde koupit novej. A na závěr mě čeká ještě koupení  Beuty Blenderu, blenderu a  make-upů  a stínů. Myslím že se na Maqpro docela prohnu:-/


Ovšem teď k mému předsevzetí! Kdysi jsme četla v nějaké knížce, že než si mohla dotyčná koupit něco nového, musela unosit všechno ze svého šatníku aspoň dvakrát. Noo já se to rozhodla minimalizovat na jednou. A dala jsem si limit  do konce prázdnin max 1000 kč na oblečení a  200 kč na doplňky! Myslím, že mi z tohohle asi brzo hrábne! Ale jsem na sebe značně pyšná:D Otázka, jestli na sebe budu pyšná i na konci srpna!:D

A víte na co si šetřím ještě kromě  dovolené! Na tyhle úžasný hodinky od Guess! Láska na první pohled!



Mějte se tu fanfárově a já se jdu anchystat na svatbu, která mě  zachvíli čeká :) 





You May Also Like

4 komentářů

  1. Hmm, ja mám tiež taký pocit, že do všetkého dávam prachy :-/ A práve preto si idem trošku zarobiť do Anglicka. Teším sa na fotky zo svadby!

    that-nat.blogspot.com


    OdpovědětVymazat
  2. kolik tě ten noťas stál? Tomu mýmu je krásných 8 let a už mi bylo vysloveně naznačeno, že zvuky, které vydává, se dají přirovnat k tuberkuloznímu kašli.. :D jenže doma mi bylo řečeno, že mi žádný nový nekoupí (tenhle jsem podědila po 5 letech po mamince, abych měla na vš a ona si koupila novej). No a jak píšeš, přijít o noťas je maličko děs, já tam sice fotky nemám, ale věci do školy jo a to by mě asi jeblo :D

    pěkný víkend a užij si svatbu, pokud možno :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyšel mě s nějakou slevou na 10 800 Kč. Říkala jsme si že nad 10 nepůjdu,ale nakonec jsem si ho kvůli velké paměti koupila:)

      Vymazat
  3. Ten noťas vypadá skvěle a za celkem dobrou cenu, čekala jsem teda mnohem mnohem víc :)
    To předsevzetí se mi líbí, taky bych mohla svoje výdaje nějakým způsobem omezit, ale nemám tak pevnou vůli - prostě jdu a koupím to a pak hekám, jak nemám peníze :D
    A ty hodinky jsou úžasný :)

    OdpovědětVymazat