I am Make-up Artist!

by - července 02, 2013

Už to budou skoro dva týdny, co jsem psala naposled.  Za tu dobu jsem stačila vymyslet asi  sto a jedna návrhů na článek  a docela mě mrzelo, že nemám absolutně žádný čas.


Ovšem teď k otmu, co se za ty dva týdny dělo.

 Úspěšně jsem zvládla vizážistický kurz  v Surface a pyšním se titulem  Make-up Artist a dostala jsem potvrzení opd MŠMT. Volejte sláva a tři dny se radujte!
Abych pravdu řekla, rozdodně to nebyla procházka růžovým sadem.  Bylo toho hodně a mě z toho šla poněkud hlava kolem. Momentálně mě čeká spousta práce. musím trénovat, trénovat a zase trénovat. A to nemluvím o tom, kolik peněz rvu momentálně do kosmetiky. Joo a  miluju Beauty Blender! Třeba časem můžete očekávat fotky s líčením :)



Co se Prahy týče tak jsem si bohužel nic moc nepořídila. Podařilo se mi zablokovat si kartu, takže jsem musela tu děsně krásnou nude kabelku z Topshopu oželet! Nejsmutnější událost  týdne! Byla fakt dokonalá!
Ovšem tady teda aspoň to málo:

1. Napůl svetr napůl tom - Motive. nevíte ěnkdo jestli je tenhle obchod ještě někde jinde než v Praze? Úplně jsem se zamilovala
2. Nášnice - Orsay
3. Podprsenka - Lindex



Včera jsem odevzdala bakalářku. Poslední týden jsme z ní byla už opravdu na nervy a jsme ráda, že už ji mám z krku. Posudky se dozvím asi  2 týdny před státnicema. Takže až do půlky sprna na ni můžu přestat myslet úplně! Tam ta da dá! Ovšem ještě nás čeká drahoušova práce, takže  tdddm!

Momentálně jsem opět začala hodně fotit, což si náležitě užívám.  Jenže s tím je opět spojeno to, že se neustále rozčiluju nad lidskou debilitou. Občas mě zaráží, co si lidi myslí. příklad ze včera:
nějakou dobu jsem si domlouvala focení se s lečnou, které mělo probíhat dnes. Od soboty jsme byly domluvené na   na uterý 14:00. Tak jsem jí ještě večer psala abych si upřesnila kde se sejdeme. A  lady mi odepíše že píšu pozdě, že neví jestli bude mít auto. WTF?  Opravdu nevím, co si o tomhle mám myslet??Můžete mi to někdo  objasnit prosím:D


Po více než měsíci můžu říct, že  blog.cz mi opravdu nechybí! Miluju to tady a je to celkově mnohem lepší!:)

You May Also Like

6 komentářů

  1. zrovna nedávno jsem přemýšlela, jestli odchodu z blog.cz nelituješ. Ale očividně se ti tu daří.
    Budu ti držet palečky, aby posudky na bakuli byly co nejlepší a budu se těšit na nové fotky ;-)
    PS: Lidské debilita nezná mezí, s tím už asi nic neuděláš.

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju k tomu kurzu :))) Ty věci jsou moc krásný, ten top se mi moc líbí :) Jinak lidské myšlení mě taky docela zaráží, tenhle případ by mě zarazil docela určitě... Nevšímej si toho :)

    OdpovědětVymazat
  3. Obrovsky moc ti blahopřeju:-).

    Jinak si lidi myslí, že jim budeš jako fotograf děkovat za to, že je můžeš fotit, nějak jim nedochází, že to je jaksi vzájemná služba... Kdyžtak si dej normálně taxu za focení a udělej se exkluzivnější, ať vytřídíš ty, co to nemyslí vážně

    OdpovědětVymazat
  4. buď ráda, že to máš z krku!!! vim, jaky jsou to nervy, psat takovou sračku :D
    a mimochodem, ta podprsenka je božská :)

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že jsem támhle článkem pochopila tvůj komentář ohledně času. :D :) Lidská hloupost je vážně nesmrtelná a s tvojí poslední větou nemůžu nesouhlasit. Takže přeji, ať se ti tu daří. :)

    OdpovědětVymazat
  6. je dobře, že svého přechodu sem nelituješ. Mně by bylo asi líto ukončit tak rozjetý blog, jako byl ten tvůj, ale občas je zkrátka radikální změna potřeba :) Hlavní je, že je ti tu dobře
    Gratuluju k odevzdání bakalářky, posudky určitě dopadnou dobře, neboj. :)
    Užij si zasloužené volno a prázdniny :)

    OdpovědětVymazat