Čím víc se snažím něco dělat, tím dělám větší hovno!

by - července 27, 2013

Začínám opravdu magořit ze státnic! A to jsem se ještě nezačala učit. Jsem zvědavá v jakém rozpoložení budu v srpnu, když už teď se mi zdává o tom, že ohodnocení mojí bakalářky znělo: Nedoporučuji k obhajobě - jak od vedoucího tak od oponenta. Tamtadadá...

Stejně tak přestávám zvládat všechno okolo, málo spím, hodně fotím, nestíhám si číst, nestíhám se učit, nestíhám uklízet a dalších milion věcí, které bych měla mít hotové nemám.


Říkala jsem si jak budu přidávat fotky i ze všedních dnů, ale v poslední době fotím tak často, že dkyž fo´ták brát nemusím, tak ho neberu. Docela to podporuje i moje nynější posedlost malinkatými kabelkami do kterých bych Huga stejně nenarvala.

Další nepodstatná věc pro vás a podstatná věci pro mě. Dala jsme se na hubnutí a přestala žrát jak čuník na porážku. zatím se relativně držím a až na to že nemůžu chodit jak mě pořád všechno bolí to jde. Velký plus bylo, když jsem si v návalu pokušení koupila v obchodě Kit Kat, kterého bych se v poslední době užrala a nesnědla ho! Ještě pořád mi leží doma na stole. To zmáknu! Moje posedlost se teď pro změnu soustřeďuje na to, že projíždím blogy o jídle a slintám nad svíčkovou, jahodovejma knedlíkama a spoustou krémovejch polívek!

Co se týče líčení snažím se zlepšovat, zlepšovat a zlepšovat. Samozřejmě ne vždycky se všechno zadaří, ale už to relativně jde. Chtěla jsem vám ukázat fotky z kurzu,ale jsou tak příšerný že se mi to nechce nikdo zveřejňovat.

Tak tady moje líčení + foto : https://www.facebook.com/GabrielaPFotografie












You May Also Like

2 komentářů

  1. Držím ti pěsti v hubnutí! I s časem, čas je můj největší nepřítel. Také většinou nic nestíhám a nezvládám. Fotky jsou moc hezký, ta poslední má své kouzlo! :) Můžu se zeptat, kde sis dělala kurz?

    OdpovědětVymazat
  2. kit kat je nejlepší, mám s jídlem úplně stejnej problém.

    OdpovědětVymazat

Instagram