Alenka

by - července 18, 2013

Víte jak ráda si dělám seznamy všeho, co musím udělat a pak si nadávám jaký jsem debil, že jsem to nestihla? Noo tak dnes opět došlo na seznamm. Zítra po obědě jedeme ke kamarádce na víkend a já  absolutně nic nestíhám!

Co ještě musím stihnout:
  • dodělat fotky ze svatby
  • dodělat fotky dalším dvou slečnám
  • utřít prach
  • umýt podlahu
  • udělat k obědu lasagně
  • uklidit pokoj
  • uklidi zajícovi
  • zabalit Nikče dárek
  • sbalit si věci sebou
  • koupit víno
  • úpéct buchtu
  • vyřídit všechny vzkazy
A jako bonus mám v 11:00 focení, takže to všechno musím do té doby stihnout!

Budu se snažit o výkendu hodně fotit, abych vám pak mohla ukázat, jak dobře jsme se měla a jak dobře jsem si žrala:))



A teď k fotkám. S Alčou jsem se seznámila někdy v květnu, když jsme fotila ji, manžela a jejich dcerku. S tím, že jsem si plánovala rozšířit portfólio a Alča mě zaujala, tak jsem si sní domluvila další focení. A výsledky můžete vidět sami :)

















You May Also Like

4 komentářů

  1. Tyhle sukně jsou úžasný, když na to má člověk postavu. Modelce to moc sluší :) První fotka je nádherná!

    OdpovědětVymazat
  2. je to moc sympatická modelka. jenom u první fotky se mi zdá, že je trošku přeostřená, ale to může být taky blogovou kvalitou, že.

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, to jste byli na nějaké zřícenině? Hezké místo. Fotky se mi moc líbí, jsou takové romanticky laděné.

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou krásné.
    Upravovat fotky ze svatby je peklo, nejraději bych vypálila jenom 5 nej fotek, kdyby to šlo ;)

    OdpovědětVymazat

Instagram