Vendy

by - června 12, 2013

Měla jsem v plánu psát sice článek o něčem jiném,ale to až tedy někdy jindy:)

Momentálně jsem učiteli poslala ke schválení teoretickou část, obsah atd. Takže teď budu očekávat, co mi na tu moji slátaninu napíše  a přemůžu svoji lenost a půjdu začít smolit část praktickou. Už teď je mi z toho šoufl!


Téměř před dvěma měsíce jsem fotila Vendy a teprve minulý týden jsem její fotky dodělala. Tak tady aspoň ukázku:)



























You May Also Like

4 komentářů

  1. wow, slečna je krásná. Taková... tajemná, vyzývavá, ale rozhodně krásná. Má jiskru.

    A tvoje fotky božské :)

    mimochodem, na bakalářku hodně štěstí a pevné nervy, já ji budu smolit o prázkách a už teď se mi nechce :D

    OdpovědětVymazat
  2. neboj, dopadne to dobře... :)
    jinak tuhle holku foťák prostě miluje! každá fotka s ní je perfektní a něčím jiná... chtěla bych být taky tak fotogenická + mít takový vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  3. pátá a sedmá se mi líbí uplně nejvíc :) a ještě ta třetí od spodu :) líbí se mi, že působí přirozeně, hlavně se mi líbí, že jsi trochu pozměnila úpravu, co si pamatuju, bývaly tvoje fotky kontrastnější a takové jakoby víc zašumené, takhle je to o moc lepší :) prostě fajn práce :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky, hrozně se mi líbí. Fotíš nádherně. Pátá a třináctá se mi líbí nejvíc, strašně jí to sluší.

    OdpovědětVymazat

Instagram