Poslední zkouška za mnou a bakalářka předemnou

by - června 05, 2013


Mám za sebou poslední zkoušku a i když nevím výsledky troufám si tvrdit, že jsem byla úspěšná. Ovšem, co mě opravdu nepotěšilo byl rozhovor na téma bakalářka. Včera státnicovalo pár mých spolužáků a bohužel jedna spolužačka neobhájila bakalářku s tím, že šlo o plagiát.  Udělalo se mi úplně mdlo, asi budu psát zdroj i k tomu co si sama vymyslím. Radši.

Momentálně dřepím v knihovně, jsem unavená, protože jsem málo spala a do psaní nemám absolutně žádnou chuť. Takže se jen tak poflakuju a  čekám až mi pojede vlak.

A jelikož jsme měla před zkouškou trochu času, ano, povozila jsme se po Pardubicích protože jsem dvakrát nasedla do špatné troleje, tak jsem se byla kouknout v Afi a v Rossmanovi.

v H&M mají super  kolekci kraťasů jen za 249 kč, takže jsme si nabrala asi troje a šla si je hned zkusit. Nakonec to vyhrály, ty po kterých jsem šahala  nejdřív. No neberte to ,


Potom jsem se byla podívat ještě v Tally Weijl.  Chodím tam málo, protože mi jejich oblečení řpijde většinou jak na panenky s velikostí XXS, ale jelikžo měly slevy, tak jsem tam vlezla. A dobře jsem udělala!
Hodně dlouho jsem sháněla pěknou džínovou košili, ale všechny, které s emi líbily stály okolo tisícovky,  takže když jsme na jednom stojanu vyhrabala tuhle, tak jsem zajásala!:) A stála mě jen 249 kč. Plus jako bonus jsem si tam vzala ještě jedny šaty na které jsem párkrát koukala ve výloze. Také byly ve slevě a byl k nim super žlutej pásek!




A o nákupech v Rossmanovi zase příště:))

You May Also Like

1 komentářů

  1. ani mě neděs, já mám obhajovat a státnicovat příští týden a už teď mám nervy v kýblu, protože oponentka mi napsala ne právě lichotivý posudek... :(
    asi si pak taky budu muset udělat nějakou nakupovací terapii, abych se řádně odměnila

    OdpovědětVymazat