Nikola

by - června 02, 2013

Nemám absolutně čas upravovat fotky a začínám z toho bejt trochu nervozní. Navíc s mi seká počítač, což je taky bonus. O tom však někdy jindy.


 V Brně jsem fotila krásnou Nikču., kterou mi doporučila Janča, kteoru jste mohli vidět v postu pár dní  zpátky. 

Focení bylo moc příjemné a Nikče to šlo samo. Doufám, že se vám fotky budou líbit :)









You May Also Like

4 komentářů

  1. videla som tieto fotky už aj na FB a musím povedať, že slečna je veľmi pekná :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Baví mě, jak je na každý fotce jiná, na druhý třetí a čtrvrtý bych řekla, že to je pokaždý jiná slečna a k tomu, že druhá fotografie je moje favoritka už jsem se určitě vyjadřovala. :) Líbí se mi ty vlasy a ten kontrast blond/fialová ač to možná kontrast není. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí ta třetí fotka. Mám ráda takové "trávové" kdy je v popředí vidět rozostřená zelenkavá tráva. Je to zvláštně kouzelné :-D

    OdpovědětVymazat
  4. moc hezká holka, nejvíc se mi líbí asi druhá fotka. jenom je škoda, že má na všech fotkách stejný výraz, ale to ji ještě určitě naučíš :)

    OdpovědětVymazat

Instagram