Náušnice z ebay

by - června 07, 2013


Už před docela dlouhou dobou jsem an tenhle typ náušnic narazila, ale  nijak mě nenadchly, takže jsem ani neuvažovala o tom, že bych si podobné někdy chtěla pořídit, ale znáte to. Časem jsem změnila názor. Takže tady malá ukázka těch, které se mi líbí a uvažuji o tom, že bychz si aspoń jedny pořídila:)


Líbí se vám tenhle styl  náušnic, nebo by jste si nikdy nic podobného nevzali?


You May Also Like

6 komentářů

  1. Páni, ještě jsem nic podobnýho neviděla, ale rozhodně to vypadá zajímavě :) líbí se mi 1. a poslední, ale nevím, jestli bych si na něco podobného troufla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já naušnice moc nenosím, vlastně skoro vůbec. Každopádně tyhle jsou skutečně moc hezké :) První jsou úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem je ještě nikde neviděla a že já nosím spousty náušnic nejrůznějších tvarů, ale tohle se mi teda moc nelíbí. :) Možná kdybych je viděla u někoho naživo... ale v poslední době nosím jenom pecky a perličky

    OdpovědětVymazat
  4. No... pokud chce někdo vypadat jako elf... :D
    Ale vidím to prvně, tak třeba po čase taky změním názor. :D Když už, tak ty čtvrté, druhé rozhodně ne.
    Hele a musíš mít na to píchnutý ucho někde "nahoře"? Protože jinak si neumím představit, jak to na tom uchu drží. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se to docela líbí, ale není k tomu potřeba ještě jedna dírka v uchu? Nahoře?

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že krom těch druhých jsou dokonalé :D Určitě si je pořiď :). Prosím, mohla bys sem dát odkaz? Hledala jsem a byla úspěšná pouze zčásti :).

    OdpovědětVymazat