Když se daří, tak se daří

by - června 19, 2013


Poslední dva dny si připadám jak vyždímanej hadr. Jsem pernatmentně unavená a nasraná.

Včera jsem jela do Pardubic  kvůli konzultačkám.  Vytočil ěm můj roztomilej evdoucí, který mě už  dva týdny ignoruje přes mail, dále si an mě pošmáklo x komárů a já mám po nohách naprosto nechutný  obrovský štípance a na závěr jsme si poseděla hodinu a pl ve vlaku protože se rozbila lokomotiva. V tom vedru to byla vyloženě lahoda.

Aby  Český dráhy dnes ráno nezklamaly rozbil se prozměnu zabezpečovací systém, takže opět zpoždění a  aby toho nebylo  málo tak jsme pak běhala 2 hodiny po kampuse abych se nakonec od  té krávy na sudijním dozvěděla, že to, že tady dnes vyučující nejsou neznamená, že mi může púředměty zapsat vedoucí. protože oni tady přece příští týden budou, co na tom, že už se do pardubic neodstanu. Ta bába je tam fakt jen odtoho aby lidi srala,  jinak nic užitečnýho jsme za ty tři roky nezaznamenala.

O bakalářce se nebudu ani zmiňovat, protože ta mě deptá nejvíc. Navíc i přesto, že jsme začla cvičit a jíst míń a pravidelně stejně stále přibírám. Zachvíli ze mě bude malej hroch, co se nevleze do dveří.

To by bylo asi všechno na co si dnes můžu postěžovat. A teď mě čeká...


  • V neděli odjíždím do Prahy na  vizážistický kurz  od Surface. Po dlouhým tahání, kdy jsme měla jít do Make-up Institute Prague,ale kvůli povodním byly kurzy odložené, je všechno vyřízené.  Jako bonus  od nich dostanu kurz svatebního líčení zdarma, který normálně stojí cca 2500 kč. Neberte to:)
  • Musím  do konce  týdne dodělat bakuli abych ji mohla dát příští týden k tisku. Jsme zvědavá jak to udělám
  • Musím uklidit celé pc, mám v něm nehoráznej bordel a žádné místo
Nechtěla jsem přidávat fotky fotky z normálníc focení, tak jsem aspoń vyhrabala to, co jsem fotila, když jsem se nudila, nebo případně dělala něco aspoń trochu užitečnýho:)

Když jsem se stěhovala





Když bylo hotovo

Když jsem minulý rok slavily barčiny a Silviny narozky


 Když jsem se nudila
 Když jsem se snažila o krásný srdíčka... Tak nic
 Model můj
 Moje vánoční outfity

Jak jsme pekli perníčky

 Jak jsem šla na ples
 Moje vánoční úchylka





You May Also Like

3 komentářů

  1. neboj se, to dáš... já taky chvíli před termínem odevzdání šílela z bakalářky a nakonec to dopadlo docela dobře :)
    o lidech na studijním se vůbec nebudu vyjadřovat, protože by mi jen stoupl tlak :) za celou dobu studia jsem nepřišla na jediný užitečný důvod jejich existence :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky vypadají všechny moc dobře :) Jinak to s těmi vlaky znám... Dřív se mi to nestávalo, ale poslední dva roky celkem často. Většinou rovnou nejede...

    OdpovědětVymazat
  3. s bakalářkou držím pěsti :) oni ty baby na studijním totiž předpokládají, že bydlíme kousek od kampusu jako ony a vůbec jim nedochází, že někteří do školy jezdíme z hodně daleka.
    to s kurzem je vážně super :) taky už jsem mockrát přemýšlela, že si ho udělám a surface se mi hodně zamlouvá, ale nemám na to teď prachy a zatím má furt přednost foťák. ale sehnat dobrou vizážistku, to je prostě za trest :-/
    ta fotka jak ses nudila je fajn :D

    OdpovědětVymazat