Červnová svatba

by - června 15, 2013

Sice jsem si říkala že rozhodně nebudu přidávat články o jedné fotce,ale jelikož jsem před pár hodinami přišla ze svatby, tak bych vám ráda jednu fotku na ukázku ukázala. Bohužel není v mých silách abych jich dnes upravila víc. Ovšem časem přidám samozřejmě ty nejpodařenější:)


Tak krásný slunečný den všem:)


You May Also Like

6 komentářů

  1. Pěkná fotka, těším se na další :)

    OdpovědětVymazat
  2. články o jedné fotce mi nevadí, ba naopak, pokud ta fotka samotná vyjádří víc než ve skupině, což se stává často, mám takové články radši. a fotka je hezká, líbí se mi hlavně zachycený okamžik :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, svatby já miluju! Beru tě za slovo, tak ne že zapomeneš přidat další svatební fotečky ;-) Tahle je nádherná, ten závoj... jé!

    OdpovědětVymazat
  4. přijde mi, že poslední dobou se s těmi svatbami roztrhl pytel... :) fotka je hezká, podobné momentky mám ráda. Občas mi přijdou i lepší, než "škrobené", kde má všechno svou pozici

    OdpovědětVymazat
  5. od prvej svadby, ktorú si fotila, sa podľa mňa dosť lepšíš! :-)

    OdpovědětVymazat