Barča s Míšou

by - června 08, 2013

Znáte takovej ten pocit, když si připadáte absolutně k ničemu?

Dnes jsem měla v plánu dopsat teretickou část bakalářkya říkala jsme si jak bude super, když budu mít apsoň půlku z krku.  Jenže když se an to teď dívám, přijde mi, že  jsme toho napsala málo a že i to málo je naprosto ubohý. Takže mě s tím vedoucí pošle v uterý dozajista doprdele. Momentálně mám pocit, že nemám nejmenší šanci ji do 18.6 dokončit.


Momentálně jsem se konečně dostala i k měsíc starým fotkám, ovšem pocit neschopnosti je ještě větší, protože se mi ani jedna fotka nelíbí, natož abych nějakou upravila tak aby se na ni dalo koukat.

Tak aspoň těhuli Barču s jejím přítelem, která už vlastně vůbec těhotná není, ale za to mají krásnou holčičku Adélku:)










You May Also Like

4 komentářů

  1. Ty fotky jsou krásné :) Miluju fotky takových párů :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Já měla z bakalářky podobný pocit, ale neboj, bude to dobrý. Člověk pak už vidí chyby i tam, kde nejsou, jak to čte pořád dokolečka a už není schopný to sám objektivně posoudit, takže počkej, co ti řekne vedoucí.
    Já bych momentálně snad radši psala znovu další bakalářku, místo toho nekonečnýho učení na státnice :)

    OdpovědětVymazat

Instagram