Proflákanej pátek

by - května 31, 2013


Dnešní den  byla jedna velká flákačka a stejně jsem unavená jak kdybych kopala základy. Ale což.

Středeční den strávený ve Zlíně byl relativně fajn. Vrchol dne byl grilovaný losos s rajčatovou omáčkou a banán v čokoládě.  Myslela jsem že prasknu! 

Byla jsem v  Outletu Neo Luxor. Tušili jste, že něco takového existuje? Já totiž ne! Možná vám někdy v následujících  týdnech napíšu, jaké knížky jsem si tam pořídila,

Jako bonus  mám nové šaty z H&M se vzorem vesmíru. Jsou  skvělý! Krásně budou ladit k mému    povlečení s vesmírem, které dostanu za vypracovanou bakaláku. Ha ha ha:D

A čím si udlěám radost jáá!

http://i1343.photobucket.com/albums/o800/bestitem/1_zpsa6f27d3f.jpg


Dnešní den jsem strávila  po sekáčích a asi zua 200 kč jsme si koupila džínovou košili bez rukávu, top s hroty a zipem  na zádech,  sexy černou body podprsenku a  korálky, hnědou košili  s lístky, tílko s Micky Mousem a  saténové kalhoty s medvídkama na spaní:) Čekejte článek!


Jinak jsem si dala značně nereálnej cíl udělat bakalářku do 14.6.  Myslete na mě:))


You May Also Like

2 komentářů

  1. To se těším tedy až nám všechno ukážeš, co sis pořídila. :) Nakupování v sekáčích je to nejlepší, já si tam koupila nedávno úžasný hnědý sáčko, předtím rudej zimní kabát a jsem naprosto spokojená, navíc tam mají značkový věci. ;) A ty jdeš ke státnicím až na podzim, že bakalářku píšeš ještě teď?

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec jsem netušila, že existuje něco jakou Outlet Neo Luxoru :O Ty šaty musejí být super, vesmírový vzor se mi moc líbí :) A na článek o nákupech se moc těším :)

    OdpovědětVymazat

Instagram