Lovely P.

by - května 24, 2013

V uterý jsem byla v Pardubicích fotit moje tři spolužačky. Focení  jsme měly domluvené od  9 a ráno, když jsem jela do Pce vypadalo, že bude hezky. A ono ejhle.  Pět minut po 9 začlo lít jako z konve, paráda.   Byla jse z toho trochu na mrtvici, protože přesunout se to nemohlo, nebylo na kdy. Nakonec sezadařilo, pršet přestalo a  udělalo  se pěkně  a šlo se fotit.


Dneska bych vám ráda úkázala Péťu. Fotila se poprvé a šlo jí to samo, takže  jsme jí odpustila i její   držkování skrz to jak ráno lilo:))

Po dlouhé době jsem i někoho  na focení líčila. Sice to není nic extra, mám to trochu upatlaný,ale i tak to považuju za  docela velkej výkon:))











 Doufám, že e vám budou fotky líbit, G.

You May Also Like

5 komentářů

  1. jsou to super fotky, celá série. Slečně to vážně moc sluší a vypadá krásně přirozeně :)

    OdpovědětVymazat
  2. má krásné šaty :D ale jo, líbí se mi, jaks ji nalíčila :) a fotky jsou také moc pěkné :(

    OdpovědětVymazat
  3. Druhá fotka je podla mňa úplne skvelá. Páči sa mi, že na nej vidieť pehy.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. neviem sa rozhodnúť, či je lepšia prvá alebo druhá...ale sú skvelé :)

    OdpovědětVymazat